שיאני הפעילות בכנסת: חברי הכנסת של 'דגל התורה'

עם סיום מושב החורף של הכנסת מתבררים נתוני הנוכחות של חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב בולטים בנוכחותם במליאה ובוועדות הכנסת

עם סיום מושב החורף של הכנסת – המושב השני בכנסת הנוכחית, מתפרסמים נתוני הנוכחות והפעילות הפרלמנטרית של חברי הכנסת מאז תחילת כהונתה של הכנסת ה-20. על פי נתוני 'כנסת פתוחה', חברי הכנסת הפעילים ביותר בכנסת הם נציגי "דגל התורה" ח"כ משה גפני וח"כ אורי מקלב.

חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב בולטים בדירוג גבוה ביותר בנוכחות מבין כלל חברי הכנסת, כאשר גם בכל הקשור לנוכחות בדיוני ועדות הכנסת, בולטים חברי הכנסת בנוכחות הרבה – ח"כ גפני כיו"ר ועדת הכספים שנחשב לאחד הפרלמנטרים הפעילים וח"כ מקלב כיו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה וכחבר בוועדות רבות ומוכר כאחד הפרלמנטרים החרוצים ביותר בכנסת והובלט בכלי התקשורת.

ח"כ גפני רשם שיעורי נוכחות בגבוהים והשתתף בדיונים רבים בוועדות הכנסת, מרביתן בוועדת הכספים שהוא עומד בראשה ומקיימים ישיבות אינטנסיביות מידי יום. ח"כ מקלב בולט אף הוא בראש רשימת הנוכחות, הן בדיוני ועדת המדע והטכנולוגיה שהוא עומד בראש והן בששת הוועדות בהן הוא חבר: ועדת המדע והטכנולוגיה בה הוא משמש גם כיו"ר, ועדת הכלכלה, ועדת הפנים, ועדת החוקה, הוועדה לזכויות הילד, ועדת השקיפות וועדת הרפורמות.

לפי בדיקת התוכנה 'כנסת קול רול' שבוחנת את שעות הנוכחות הכלליות בכנסת, עולה כי חברי הכנסת מקלב וגפני נמצאים בראש רשימת חברי הכנסת הנוכחים גם בימים שאינם ימי מליאה.

גם בקטגוריית החקיקה והצבעות במליאת הכנסת מדורגים חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב במקומות הראשונים עם מספר משמעותי של חוקים שאושרו, ואלו אשר נמצאים בהליכי אישור שונים או שהונחו על שולחן הכנסת וממתינים לאישור המליאה בקריאה טרומית.

(צילום ארכיון: מרים אלסטר – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו