חדש בישראל: טויטה סיינה XLE בייבוא מקביל ובלעדי במחיר השקה

טויטה סיינה XLE הוא מיני ואן משפחתי אמריקאי מפנק במיוחד עם שמונה מקומות ישיבה

דגמי טויטה סיינה הפכו בשנים האחרונות למיני-ואן המשפחתי האהוב בישראל, אך טויטה סיינה אינו מיובא לישראל על ידי היבואן הרשמי, אך ניתן להשיגו ביבוא מקביל עם אחריות כפולה, גם של היבואן המקביל וגם של היבואן הרשמי. כעת ניתן להשיג בישראל גם את הדגם המפואר והמתקדם – טויטה סיינה XLE.
טויטה סיינה XLE הוא מיני ואן משפחתי אמריקאי מפנק במיוחד עם שמונה מקומות ישיבה, בעל מנוע 3.5 עם 296 כ"ס וגיר 8 הילוכים, מושבים מפנקים, דיפוני עץ בתוך הרכב, רגיל קדמי מעוצב, וגלגלי מגנזיום מעוצבים במיוחד לדגם ה XLE , חלל פנימי מרווח, בקרת אקלים ופתחי אוורור מאחור, מערכת מולטימדיה מתקדמת עם שליטה גם מההגה, מחשב דרך וחבילת אבזור מורחבת. באשר לבטיחות, טויטה סיינה XLE עומדת בכל מבחני הבטיחות האמריקאים והאירופים בתקן המחמיר ביותר, והיא כוללת מערכת בלמים מתקדמת ABS + EBD + BAS וארבעה כריות אוויר ומערכת מובילאי למניעת תאונות דרכים. טויטה סיינה XLE מעניקה חווית נסיעה יוצאת דופן ובידוד רעשים מצוין.
את טויטה סיינה XLE ניתן לרכוש בביגליס, חברת הליסינג המובילה במגזר החרדי, במחיר השקה מיוחד. בנוסף, ביגליס, מציעים את כל מגוון דגמי טיוטה ביבוא מקביל, במימון של עד 100% בתשלומים חודשים קבועים, הטבות מיוחדות באבזור, בהתאמה אישית, עסקה בטוחה, אחריות כפולה, טרייד-אין אטרקטיבי והטבות נוספות.
להתאמת תנאי מימון אטרקטיביים עבורכם לרכישת טויטה סיינה XLE או כל דגם אחר, פנו עוד היום לאחד מאולמות התצוגה של ביגליס – סוכנות משנה אלבר – ברחוב כהנמן 106 בבני ברק וברחוב ירמיהו 39 ירושלים או בטלפון 1-700-550-650

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מהי צריכת הדלק שלו??

הצריכה 1 ל12

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו