כינוס לצדיקים הנאה להם והנאה לעולם

אמש התקיים ה'מכה בפטיש' של הפעילות הענפה בתקופה האחרונה | מרנן ורבנן פתחו בלהט את המערכה הכבירה שבימים הספורים שעדיין נותרו | דמעות התרגשות על לחיי רבבות שצפו במעמד הנשגב | הסליחות שלפני יום הדין.

עדיין נכונו לנו כמה ימים קריטיים לפני הבחירות. 60 שעות יקרות מפז מצאת השבת ועד פתיחת הקלפיות, כמו כן יום הבחירות עצמו. היום הגורלי בו בכל דקה ורגע נחתכים דברים העומדים ברומו של עולם, והשלכות הרי גורל לדורי דורות נקבעות לפי נתוני אחוזי ההצבעה בקלפיות.

קרא עוד:

[postim]

הכינוס האדיר שהתקיים אמש בבנייני האומה בירושלים סימל מצד אחד את ה'מכה בפטיש' של סאגת הפעילות הענפה של החודשים האחרונים. מאידך היה זה ה'ספתח' למרתון הלוהט המצפה לנו בימים הקרובים, 'הסליחות שלפני יום הדין' -כהגדרת הרבי מויז'ניץ שליט"א.

התחושה הכללית שהקיפה את אלפי המשתתפים במקום עצמו, לצד רבבות יהודים שהאזינו וצפו במוקדי השידור השונים בזמן אמת -הייתה כי הנה זכינו לראות בעינינו התגשמות מוחשית של מאמר המשנה "כינוס לצדיקים הנאה להם והנאה לעולם".

עצם ההתכנסות המפעמת ומרטיטת הלב של גלריה ענקית המורכבת מגדולי ומנהיגי הדור שליט"א אשר על פיהם יישק כל דבר, ולאור עיני הבדולח שלהם תלך כל העדה הקדושה בני היהדות הנאמנה בכל עת ובכל מצב -זאת בלבד סיבה מוצדקת ביותר להנאה מיוחדת לכל מי שכבוד שמים יקר מעט בעיניו, וממילא -הנאה להם והנאה לעולם.

אם תשאלו לדוגמה את 15.000 (!) איש שצפו בכינוס בjdn לבד, ברור שתשמעו מהם על דמעות התרגשות לא סוררות שזלגו על לחייהם למחזה מרהיב העין של הופעתם הוד של כל גדולי ישראל מכל העדות והחוגים אגודים ומאוחדים יחדיו לעשות רצון אבינו שבשמים בכל לב ונפש.

לעומת מה שרואים במתרס השני שם מתגשם החלק האחר של המשנה "פיזור לרשעים הנאה להם והנאה לעולם" נוכח מלחמות האגו המתחוללים שם ללא שום מוצא של פתרון אם הוא כרוך בוויתור כלשהו מהכבוד העצמי המנופח – מזדקרת ובולטת התופעה המופלאה שאנו רואים ב"ה במחננו כאשר לקראת הישורת האחרונה, הכול מיישרים קו, ונרתמים יחד למען ההצלחה הכבירה של בני התורה.

התכנסות זו כמוה כקריאת תיגר נגד כל המי ומי המנסים בכל הזדמנות להחליש את כוחה של היהדות הנאמנה, אם בניסיונות של זריעת מריבות וחיכוכים מיותרים בין אנ"ש, אם בהפרחת שמועות שונות ומשונות במטרה לקרר את להט הקדושה האופף את הקהל, או לטפח את האדישות שרבים סובלים ממנה.

בפרשת השבוע מסופר על הבירור האחרון שנערך בתוככי מצרים בעת מכת החושך, במסגרתו נגדעו מן העולם באופן טרגי מאות אלפים יהודים שלא השכילו ליישר קו עם משה ואהרן שנשלחו לגאול את עם ישראל מהגלות הכאובה.

לא נעים בכלל לדמות מילתא למילתא, ולתאר את המצב כיום בציוריות המזכירה את מה שקרה שם באותו יום מר ונמהר מבחינה זו של מספר אבדות רב שנגבה מכלל ישראל בעקבות אי קבלתם את הוראות המנהיגים הקדושים.

מה שנכון כלפי כל אחד ואחד הוא: שכל אלו שזכו להתחזק באמונה בה' ובמשה עבדו, ללא שום חכמות והתחכמויות, הם אלו אשר זכו לצלוח את התקופה הקשה ולהיגאל ממצרים ביד חזקה ובזרוע נטויה. גם אנו נאחל לעצמנו שנזכה בעזרת ה' ביום שלישי הקרוב לקדש שם שמים ולהצטרף ללגיונו של מלך הצועד נאמנה בדרכי ה' ומשה עבדו -מרנן ורבנן שליט"א שהם כמשה בדורו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

את 15.000 (!) איש שצפו בכינוס בjdn לבד
כנראה שאתם סופרים את הכניסות לחלון זה, אז יש לכם לחלק את ל15, כי כל אחד ניסה לפחות 15 פעמים ליכנס בכדי לנסות לראות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו