משנה לשנה רבים מצטרפים לאמירת תיקון הכללי בחצות יום ער"ה

התעוררות עצומה לאמירת 10 פרקי תהילים בחצות היום של ערב ראש השנה, התיקון הכללי לכל אחד ואחד!

התעוררות עצומה בכל ריכוזי היהדות החרדית באר"י ובחו"ל לאמירת התיקון הכללי בחצות היום של ער"ה שנת תשע"ג, בימים אלו כשמסביב יהום הסער וכולנו זקוקים לרחמי שמים, אין זמן מתאים יותר מערב ראש השנה בחצות היום בו יתפלל כל אחד ממעמקי ליבו ויאמר את עשרת פרקי התהילים הידועים כתיקון הכללי מיסודו של האריז"ל הק' ומוהר"ן מברסלב.

קרא עוד:

[postim]

ואכן בביקור שנערך במעונו של מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א בירך מרן את המארגנים כדרכו בקצרה "שיהיה לכם ברכה והצלחה בכל מעשי ידיכם" מרן הגר"ח האזין לדבריו של אחד המארגנים שתיאר את המעמד הנשגב המתקיים מידי שנה, בער"ה בעיר אומן – שם עומדים רבבות ואומרים יחד את עשרת פרקי התהילים מיסודו של האריז"ל הק' ומוהר"ן מברסלב זיע"א, מרן הגר"ח עודד את המארגנים בברכת הצלחה.

כמו כן ביקרו המארגנים במעונו של הצדיק המקובל הגר"י אדלשטיין שליט"א שבירכם ועודדם וכלשונו הטהור "בוודאי יפעלו התפילות בשמים, ומשם יושפע השפעות טובות על עם ישראל בפרט ביום הדין.

כעת, ימים ספורים לפני יום הדין, עמלים המארגנים להגדיל תורה ולהאדירה בתקווה שיצטרפו עוד ועוד יהודים למיזם הקדוש של אמירת עשרת פרקי התהילים – תיקון הכללי כל אחד במקום שליבו חפץ.

בכדי לערוך תפילת רבים נמסר כי בעוד שבעיר אומן יעמדו רבבות ויאמרו יחד את התיקון הכללי מתוכנן כי כאן באר"י יערכו מעמדים בכל עיר ועיר, המעמד המרכזי יערך ברחבת הכותל המערבי בראשות כבוד הראשון לציון הרב הראשי לישראל רבי שלמה משה עמאר שליט"א ובעיר בני ברק יתקיים מעמד נשגב בראשות המשפיע הנודע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א. וכן מעמדים נוספים בכל עיר ועיר.

היוזמה צברה תאוצה בשנים האחרונות בעיקר בזכות הרגשות העזים שהתעוררו בלב כל מי שעמד בחצות היום של יום בו כולנו עוברים כבני מרון והתפלל על השנה החדשה שתהיה שנת ברכה, שנת שלום, שנת בריאות ואושר. הייחודיות בתפילה זו היא בפשטותה – עשרה פרקי תהילים, אך כולם מתפללים בשעה אחידה שעת חצות היום, ואכן אם בתחילה חשבו שמדובר במנהג הקשור לברסלב, באו גדולי ישראל מכל החוגים ועודדו את אמירת פרקי התהילים הידועים כתיקון הכללי כולם כאיש אחד בלב אחד.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יפה מאוד! אני לא ברסלבר אבל אם ר' חיים מברך, נראה לי שאצטרף

מי כעמך ישראל!!!
אשריכם ישראל!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו