רבבות משתתפים בעצרת האדירה בבני ברק למען יהדות התורה

מחזה מרהיב נראה היום בעיר התורה והחסידות, כאשר קהל עצום של יראי ה' בא להביע את תמיכתו במאורי ישראל ובשלוחיהם, כדי לסייע ולחזק את כוחה של היהדות החרדית בכנסת הבאה • צפו בגלריה מרטיטת הלב ומעוררת התקווה לניצחון דבר ה' ותורתו על שונאי הדת ומחריביה

מפגן אדיר לכבוד התורה:  רבבות רבבות אנשים החרדים לדבר ה' מכל רחבי הארץ, התכנסו היום אחר הצהריים בבני ברק, בעצרת התעוררות לחיזוק רשימת יהדות התורה לקראת הבחירות לכנסת שייערכו בשבוע הבא.

עיניו של הקהל העצום היו נשואות אל גדולי ישראל מרנן ורבנן ובראשם, מרן ראש הישיבה, הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן שליט"א, מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א, מרן הגאון רבי ניסים קרליץ ומרן הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א, אשר טרחו ובאו להשתתף עם הציבור כדי לחזק את כוחה של היהדות החרדית בתקופה הקשה העוברת על כלל ישראל. כמו כן השתתפו בעצרת מאות רבנים וראשי ישיבות מכל רחבי הארץ.

לקראת הכנס פורסם מכתב, בחתימת ידם של הגראי"ל שטינמן והגר"ח קניבסקי, ובו קריאה לכל אברכי הכוללים ובחורי הישיבות להגיע ולהשתתף במעמד 'קידוש השם האדיר'.

שיאה של העצרת היה כשהגראי"ל שטיינמן נשא את דבריו הקצרים. "יש קידוש ה ויש להיפך חלילה חילול ה'. יש לנו חובה לקדש שם שמיים ולהתנהג על פי דרך התורה", אמר מרן הגראי"ל.

מרכזה של עצרת ההמונים היה בפינת הרחובות רבי עקיבא – הרב כהנמן בעיר, וקהל הרבבות גדש את כל הרחובות הסמוכים, אשר נחסמו מראש על ידי המשטרה.

צפו בגלריה מרהיבה ממצלמתו של אברימי ברגר

0 תגובות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו