ההגרלה הגדולה על יחידת שלושה חדרים מתקיימת זה השנה השלישית

זה השנה השלישית שתיערך ההגרלה הגדולה מבית רשת הכוללים 'מבצר התורה' דחסידי צאנז, כשהזוכה המאושר יקבל לידיו מפתחות יחידת 3 חדרים בקרית צאנז ההולכת ונבנית בעיר טבריה. בד בבד עם הזכיה הגדולה ביותר של תמיכת התורה

בימים אלה באה לסיומה שנה נוספת של הגדלת כבוד התורה במלגות הגבוהות להוגי התורה ברשת הכוללים 'מבצר התורה' של חסידי צאנז, כאשר גם השנה, כבשנתיים הקודמות, תיערך ההגרלה המיוחדת על יחידת שלושה חדרים עם גינה רחבת ידיים הצופה לכינרת, בקרית צאנז טבריה עילית. בה יזכה אחד מתומכי התורה שירימו את נדבתם קודש למען עמלי התורה.
הזוכה המאושר יצטרף לזוכים בשנים הקודמות, הרב ש. לאבל הי"ו מרמת שלמה ירושלים שזכה בשנת תשע"ד על רכב יוקרתי, והרב א. אלדד הי"ו מכולל אורחות יושר ב"ב ששמו עלה בגורל אשתקד על יחידת 3 חדרים בעיה"ק טבריה.
מנהלי הכולל נכנסו לקודש פנימה וקיבלו את ברכתו של כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א, להצלחת הגורל, אשר יתקיים בעז"ה ביום כ"ו אדר ב' השנה. ההגרלה תיערך כבשנים הקודמות בתוככי היכל הכולל בירושלים, בפיקוחו של הדיין הגאון רבי יעקב כהן שליט"א דיין בביה"ד של הגאון הגדול ר"נ קרליץ שליט"א ורבה של שכנות רמת הצפון בירושלים.
עם רכישת הכרטיס, הופך הרוכש להיות תומך תורה ומעמודי התווך לרשת הכוללים בהם לומדים ושוקדים על תלמודם מאות אברכים בעמל ויגיעה.
ההשתתפות בהגרלה ובזכייה הגדולה של החזקת התורה, היא לכל התורם סכום חד פעמי של 200 ₪ עד 5 תשלומים בטל' 0722788425

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דירה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו