הערב בקרית צאנז: שמחת התנאים לנכדו בכורו של האדמו"ר

ובכן צדיקים יראו וישמחו וחסידים ברינה יגילו: המונים ינהרו הערב (ב) לקרית צאנז בנתניה לחגוג את שמחת אירוסי נכדו בכורו של האדמו"ר

שמחה והתרגשות רבה אוחזת בקרב חסידי ואוהדי חצר הקודש צאנז לקראת השמחה ההיסטורית הערב, שמחת אירוסי נכדו בכורו של כ"ק אדמו"ר מצאנז שליט"א החתן 'מורנו' חיים משה הלברשטאם בן הגה"צ רבי ברוך יחזקאל שרגא הלברשטאם שליט"א הרב הצעיר דקהילת צאנז.

קרא עוד:

[postim]

הכלה היא בת הגה"צ רבי נחמן בידרמן שליט"א בנו של כ"ק אדמו"ר רבי אלתר אלעזר מנחם מלעלוב זצוק"ל וחתן הגה"צ אב"ד טשאבא שליט"א.

שמחת התנאים תחל הערב בשעה 21:00 ברוב שמחה וצהלה בתופים ובמחולות בהיכל ה'מתיבתא' בקרית צאנז נתניה בהשתתפות אלפי חסידים שיבואו מכל קצוות הארץ לשמוח בשמחת מרן אדמו"ר שליט"א.

יצויין כי ביום ששי הקרוב – ט' תמוז ימלאו ח"י שנים להסתלקותו של כ"ק אדמו"ר הגה"ק בעל שפע חיים מצאנז זיע"א, האדמו"ר יעלה לפקוד את ציונו הקדוש בבית החיים בנתניה, ובשבת הקרובה שבת יארצייט המרכזית המוני חסידים יסתופפו בצל הקודש, כשבשולחן הטהור ליל שבת ישא האדמו"ר מדברותיו במשנת בעל ההילולא, כן ינשאו מספר דרשות במהלך השבת במשנתו ולזכרו של בעל ההילולא.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שמחת בית צדיקים

צהלו ורוני יושבת ציון כי גדול בקרבך קדוש ישראל!

מימות הדברי חיים מצאנז, ובנו הרה"ק רבי אהרן מצאנז, ובן אחיינו הרה"ק רבי יקותיאל יהודה מצאנז, לא היה כזה שמחה גדולה בחצר הקודש צאנז לדורותיה, על כל השושלת המרהיבה דור אחר דור.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו