מרן הגר"ח קנייבסקי במכתב נחרץ ונוקב

"הזהרו על נפשכם ועל קיומכם, תדעו נאמנה שכל זכות קיום כלל ישראל הוא בזכות אותם בני תורה הקדושה" "רעדה אחזתני ותכסני פלצות על אשר באים לחוקק חוקים ולנגוע בציפור נפשם של כלל ישראל בפך השמן הטהור ה"ה בני הישיבות הקדושות ואברכי הכוללים"

הגאון הגדול רבי חיים קניבסקי שליט"א, יצא במכתב חריף ונוקב בעקבות גזירת גיוס בני הישיבות הקדושות, ובו הוא מתריע מפני הסכנה העצומה לנגוע בציפור נפשם של כלל ישראל, בפך השמן הטהור, בני הישיבות הקדושות ואברכי הכוללים.

במכתבו המתפרסם היום בעיתוננו, כותב הגאון הגדול רבי חיים קניבסקי שליט"א: "שמועה שמעתי ורעדה אחזתני ותכסני פלצות על אשר באים לחוקק חוקים ולנגוע בציפור נפשם של כלל ישראל בפך השמן הטהור ה"ה בני הישיבות הקדושות ואברכי הכוללים".

קרא עוד:

[postim]

הגאון הגדול שליט"א, מתריע בחומרה רבה: "הזהרו על נפשכם ועל קיומכם, תדעו נאמנה שכל זכות קיום כלל ישראל הוא בזכות אותם בני תורה הקדושה שאין להם בעולמם חוץ מד"א של הלכה והדבר הזה היה פשוט וברור לכל יהודי מעת היותנו לגוי שסכנה גדולה לגעת בטהרתם של בני הישיבות הקדושות ולהכניס בהם ח"ו מחשבות זרות".

עוד כותב הגאון הגדול שליט"א, על חובת המחאה נגד גזירה נוראה זו, שהיא בנפשנו: "זכות וחובה על כל אשר בידו למחות להתריע ולהמריץ ולעודד את בני התורה ולא להפך חס ושלום ובנפשנו הדבר הזה".

את מכתבו החריף מסיים הגאון הגדול רבי חיים קניבסקי שליט"א: "הכו"ח מתוך כאב עמוק ומצפה לגאולה שלימה בקרוב"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו