Yonatan Sindel/Flash90

מה אשמה הילדה שגרה ב'מאה עיסאוויה' / דעה

צבי ברקוביץ' בטור ל'חדשות JDN' עם דעה מעט שונה: "כמובן שהשוטרים צריכים להשתדל, אבל את הטירוף הזה, להתגרות במשטרה, צריך להפסיק, צריך להוקיע יום יום את הטרלול שהגיע עד כדי לנפץ אמבולנסים ואנשי רפואה"

אחרי שהורגלנו לקרוא בכל שבוע לחמולת שוטרים אחרת, להתפטר, בעצם גם לשר לביטחון פנים ולרה"מ להתפטר לאור ה'אלימות משטרתית' אולי הגיע הזמן להפנים שגם אנחנו צריכים להתפטר מאיזה סטראוטיפים קדומים.

באמת שזה כבר נשמע לא טוב: בכל חודש, ובעקבות ה'קורונה' והמפגש התכוף והיומיומי עם אנשי הבטחון, כבר בכל שבוע, כותרת מרעישה נמרחת בכל כלי התקשורת החרדים: זעזוע, הלם, וקירות שמתמלאים בגינויים. כאשר לצד זה תגובה לקונית של המשטרה, על סיכון השוטרים, ובמצב הטוב, העברה לארכיון מח"ש.

אז נכון כשמתבקשים להפנות אצבע מאשימה באופן טבעי קל להשתלח בשוטרים חסרי הרסן והרגישות, ויש בזה גם לא מעט צדק, אבל תחשבו רגע, למה מי הם השוטרים, יועצי חינוך?! מומחי פסיכולוגיה ו-NLP?!

ברשימת הדרישות לתפקיד שוטר, צריך כח, נחישות, תעוזה, קצת עבר נקי, אבל לא מעבר לכך. בא נכניס טוב לראש מפגש עם אנשי בטחון לעולם לא יהיה שיחת סלון עם חיים ולדר.

וכיון שכך, מה הפלא שבאירועים תוססים, האנדרנלין בורח ובאופן טבעי מתרחשים גם אירועים לא תקינים, מצידה של המשטרה. וזה מבלי לדבר על שגיאות בלתי מכוונות וצפויות בזירות הומות והמולות.

הדרך לעצור את התופעה הזו, לא תעבור באיזה גינוי מחמם את הלב מעיתונאי או ח"כ חילוני, הפתרון פשוט הרבה יותר, ונמצא אצלנו: בואו ונפנה את הגינויים החריפים לאותם קבוצות שמתגרות במשטרה ואנשי הביטחון, ברוב ימות השנה. בואו נצא לרחובות כנגד החבורות שנגלה אליהם משה רעיא מהימנא, והוריד להם את המצווה ה'תרי"ד', לעשות בדווקא כנגד הוראות המדינה, החוק, ומוראה של מלכות. וכל מי שקשור לצד הזה יש איזה הידור מיוחד, למסור את הנפש ולמחות אותו כזרעו של עמלק בכל הבא ליד. עד לאן נספוג את החילול ה' הזה, צאו ותשאלו את העוסקים במלאכת הקירוב, איזה פיגוע תדמיתי זה עושה ליהדות הנפלאה, איזה הרס זה מחולל בליבם של יהודים מתקרבים?!

במקום לגנות את האלימות הטיפשית בביצים אבנים ומקלות, רק כפתיח עלוב: "כמובן שאנחנו מגנים את תקיפת השוטרים, אבל וכו'" בא נהפוך את הסדר: כמובן שהשוטרים צריכים להשתדל, אבל את הטירוף הזה, להתגרות במשטרה, צריך להפסיק, צריך להוקיע יום יום את הטרלול שהגיע עד כדי לנפץ אמבולנסים ואנשי רפואה, לאן עוד תתפתח מצוות "הכה תכה שוטרים ושופטים"?! אולי לפחות בתקופה הזו, שהם מחרפים נפש, ומכניסים עצמם לאזורים נגועים בשביל להגן עלינו, תחשבו על האמא שהילד שלה נשלח להיות מאבטח בכניסה למחלקת קורונה במעייני הישועה. אולי עכשיו תרפו מעט.

אז ברור שאין זה מצדיק את האירועים שקרו, מיותר לומר שהמיצגים החרדים צריכים לעשות את עבודתם ולדרוש הבנה והכלה, וגם אם מדובר ברשלנות ואשמה לתבוע אם צריך, אבל זה לא ממעיט ולו במעט את האחריות, לתדמית שהביאה השכונה הזו על עצמה, ולצערנו גם הודבקה לציבור שלנו בכללותו. ואת המחיר שלהם גם אנחנו משלמים. הם גורמים שהפכנו כמגזר לחשודים פוטנציאלים. ולחשוד מתייחסים אחרת.

למה בבני ברק זה כמעט ולא קורה, מספר שבועות מסתובבים כאן בין הבניינים כוחות צבא ומשטרה, ורק מראות מרגשים יצאו מכאן, ילדה שמכבדת את השוטרים בחלות לשבת, חיילי קומנדו שמחלקים מארזי מזון, יופי של קידוש ה'.

קחו אחריות על עצמכם: רואים אנשי בטחון, תרכינו ראש, אל תתגרו, תתרחקו, תרחיקו את הילדים שלכם, בטח את אלו 'המיוחדים', שמרו על עצמכם. תכבדו את ההנחיות, תהיו ממושמעים, אל תתחכמו. תקדשו שם שמים. האמינו, זה ירגע. זה יגמר.

אחרת, אם כולם יפוטרו, לא יהיה לנו על מי להתלונן שהם לא הגיעו בזמן…

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
53 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כתבה מדהימה

מסכימהההההה
אבל אלו לא יקראו את הכתבה הזאת. אין להם מושג מה קורה בעולם עוד חושבים שזה גזרת הציונים….. עצוב

כל מילה פנינה

כותב לא לענין. הילדה שקיבלה גז מדמיע לא התגרתה בשוטרים. להיפך רואים איך היא רועדת מפחד ונמלטת עוד לפני שזרקו את הרימון. השוטרים זרקו את זה ללא שום סיבה כמו שמוכח מהסרט

כל מילה נוספת מיותרת. צודק בכל מילה. ישר כח!

שהמשטרה תפסיק להתגרות באנשי מאה שערים הם לא יצאו לרחובות. רוב השוטרים שונאים את החרדים בליבוי התקשורת, הם מוציאים את זעמם על כל חרדי בפרט על אנשי מאה שערים שגם גורמים זאת לעצמם,אך עם זאת צריך להכניס את השוטרים שירו לכלא.

כל מילה נכונה !!!! תודה ויישר כח על העלאת המודעות בכיוון הגישה

בעצם אתה צודק.
שוטרים הם כוחניים, פוגעניים, אלימים, עבריינים. ומפגש איתם אף פעם לא יסתיים בטוב אם לא תרכין ת'ראש;

אלא מה? אין מספיק הוכחות לעברינותם ולכן עברם "קצת נקי".
ולכן, אם אנשים גדולים מפגרים בשכלם התגרו בהם, אז ב"תעוזה ובנחישות" הם יורים רימון הלם לראשה של ילדה בת 7!!
לתפארת משטרת ישראל, המדינה וראשיה; וכמובן לתפארת כותב המאמר – צבי ברקוביץ

לכבוד מר ברקוביץ . יש מקומות שהמשטרה חופרת שם יותר מידי בשביל להתגרות סתם בציבור . נכון יש קנאים ב100 שערים שהעבודת השם שלהם קצת שונה מאיתנו לפעמים פועלים בצורה לא הוגנת כלפי אנשי רפואה וכדומה. אבל מכאן ועד השוואה לערבים אתה חצוף . החיילים והשוטרים צריכים להגיע ל100 שערים עם סוכריות ולא עם אלות להתנהג בכבוד מקסימום יזרקו עליהם מקלות מטאטא וביצים יסבלו קצת ויצאו בכבוד . ודי לשיח השנאה הזה . אני רוצה לראות שהיה מדובר בבת שלך שהיתה עוברת בצורה אקראי ברחוב שכך היית מגיב

חי בגלקסיה אחרת
כנראה לא נתקלת מעולם בין מפגש שוטרים
שבאים ל"טיפול" בחרדים עוד לפני שמישהו משמיע קולו
את השנאה בעיניים ואת המיאה ל"טרף"
הייתה נוכח-הייתה מבין!!!!
כעת שהינך מדבר לפי תמונות וידיעות שקריות בתקשורת החילונית!!!
עדיף שתשתוק!!!!!

ברור.
יש משהו מבלבל באנשים האלו שכולנו חושבים לפעמים בתמימות שהם צדיקים.

אז בואו נשנן שוב את האמת הפשוטה והמוסכמת על כל הפוסקים:
אם חיללתי (במזיד) ש"ש ברבים = אז אני ממש לא דתי!
ובעצם אין לי מה לומר "יתגדל ויתקדש שמיה רבא" כי אני עצמי פועל במרץ נגד נגד נגד.

סליחה אתה מדבר שטויות
הפגנה של תפילה או בקשה של משהו רוחני זה התגרות בשוטרים אבל הפגנה עם דגלים שחורים נגד נתניהו זה כלום הגיע הזמן שנקום ונפגין

אמת אבל הרעל שיש לשוטרים כנגד ציבור עדין נפש זה מזעזע ועוד אם אנשי הביטחון יודעים שזה אזור נפיץ למה להתגרות בהם אם אפשר בדרכים יותר קלות כגון ע"י רמקולים אנש שיסבירו להם ולרבנים שלהם

ברוך ה'. כל מילה בתרי. חבורה של משוגעים , רבותי הם ל-א חרדים. במקרה הטוב הם צריכים אשפוז דחוף. השוטרים נפלאים והמשוגעים אשמים בכל כולל הילדה המסכנה. איפה הרבנים המקומיים שיצאו נחרצות נגדם.

למה הילדה מסתובבת במקום שמתקהלים אנשים?אולי הם לא קוראים כאן אבל הם די מעודכנים במנ שקורה,מכוניות חולפות ומכריזות כל הזמן ,לטא לצאת אלא למשהו נחוץ מה כ"כ נחוץ לילדה בת 7 עכשו?

כתבה טובה, מאה שערים תופסים מחסה מאוחרי ילדים כמו בעזה, וצריך להעביר אותם לשם, בנוסף הם אוספים את מי הבואש שהם מקבלים בהפגנות וזורקים את זה על חרדים שלא קיצונים כמוהם

אנשים שכחו מה הבדל בית דימוקרטיה לדקטטורה…
בימים האלה כל אחד יכול לחשב לבד כמו איזה מדינות המדינה שלנו דומה…
כמובן שבשביל הקורונה זה מוצדק, אבל המציאות מאוד מקומם…

על הכותב הזה נאמר " שפתים ישק משיב דיברי ניחוחים "
תענוג לקרא את מה שניכתב
אמת לאמיתה
החרדים צריכים להפסיק להתגרות בשוטרים שעושים להם רק טוב
ואני חרדי ברוך השם
שלא עושה בלגן ושטויות
כמו אותם פוחזים וריקים שעושים את כל השטויות שלהם באיצטלת יהדות וקנאות
וכל מיני מילים מכובסות
ירבו כמותך עיתונאים לעניין

חזק ואמץ

פעם הרב מבריזק אמר לרב בלוי "אתה ציוני. כי אתה לא מפחד שהשוטרים יהרגו אותך כי מאמין בחוקי המדינה".
ואני אומר:
ממאי נפשך אסור לפגוע באנשי ביטחון, כי אם אתה מאמין בחוקי המדינה צריך לכבד את אנשי הביטחון, ואם אתה לא מאמין צריך לברוח מהם כמו שעשו אבותינו בכל הגלויות.
ואם אתה מתעסק איתם זה סימן שאתה "מאמין ואינו מאמין".

הכותב מאה אחוז צודק!
וחבל שעסקנינו החרדים לא מבינים את זה ורק מכפישים את השוטרים בשביל לקושש כמה קולות.

הכתבה פשוט אומרת את האמת- למרות שקשה לקבל אותה.
ישנן קבוצות של אנשים שמחללים שם שמיים ולא מייצגים אותנו-את החרדים כמו שבאמת התורה דורשת מאיתנו להיות. אין ספק שהגוף המשטרתי "מחפש" קורבנות וסיטואציות "מעניינות" עם החרדים אז למה לתת להם?? למה לא לברוח מהמחלוקת ופשוט להישמע להוראות 'עד יעבור זעם" ב"ה ייתברך…
שבת שלום.

הכתבה פשוט אומרת את האמת- למרות שקשה לקבל אותה.
ישנן קבוצות של אנשים שמחללים שם שמיים ולא מייצגים אותנו-את החרדים כמו שבאמת התורה דורשת מאיתנו להיות. אין ספק שהגוף המשטרתי "מחפש" קורבנות וסיטואציות "מעניינות" עם החרדים אז למה לתת להם?? למה לא לברוח מהמחלוקת ופשוט להישמע להוראות 'עד יעבור זעם" ב"ה ייתברך…
שבת שלום.

למה אתם אף פעם לא מעלים את התגובות שלי? האם גם פה נעשית סלקציה אפלייתית?

לא לבלבל בין מה שמצופה מאדם שחי על פי תורה ומצוות לבין מי שלא.
זה שהשמאל יוצאים להפגין ומזלזלים בונשמרתם זה לא אומר שלך מותר. כמו שאתה שומר שבת מכח התורה ולא משווה למי שלא, גם מה שאתה לא מתפלל בציבור זה מכח התורה ולא משום דבר אחר ולכן אתה קנאי לא פחות ממאה שערים. כי אתה מקיים בהידור ונשמרתם מאוד לנפשותיכם.

אולי נפסיק כל הזמן לנסות להראות את הצד היפה שלנו? אנחנו כל היום משתדלים מוציאים את הנשמה והחילונים מחפשים אותנו ספינות, כאילו הם הטובים והנקיים, הגיע הזמן שנפסיק להתיפיף, ונפנה את הכוח שלנו כדי להשיב מלחמה, מול משטרה חסרת בושה, שהצדק ממנה והלאה , אתה לא חייב לדקדק אצלינו ולחפש את הצדק בכוח אצלינו, אם מחפשים אותנו על כתם קטן באובססיה, אנחנו נפסיק לשתף פעולה עם זה,נפסיק להיות מזוכיסטים

לרחלי
את מתיימרת לדעת מה עשתה ילדה בת 7 ברחוב??? אולי הלכה לרופא? (היא היתה עם אמא שלה! לא לבד! ) אולי הלכה לקנות משהו? מניין לך מתי יצאה מביתה? אולי יצאה הרבה לפני תחילת הבלגן וחזרה לתומה הביתה, בלי לדעת מה מצפה לה?
למה לדון מראש לחובה??? יש לנו ציווי לדון תמיד כל אדם לכף זכות, כי אף פעם לא עמדנו ולא נעמוד במקומו ממש!
דווקא בעת הזו, ד' מצפה מאיתנו שנדון אחד את השני לכף זכות ולא נהיה "חכמים" (בעינינו! )יודעי כל!
לכולנו יש על מה לחזור בתשובה, אז בואו, כל אחד יחשוב מה א נ י צריך לתקן ולא מה ה ש נ י צריך לתקן!

לא מבין איך נותנים רובה למי שלא שולט בעצמו
נורא ואיום!!
אבל עדין תושבי מאה שערים צריכים לקחת את האחריות של הפגיעות בילדים שלהם הם תמיד צריכים לחיות הפוך ולהתעלל באנשים שמתמסרים לתפקידם

יש ויש. זה לא שכל מאה שערים מתנהגים בצורה מבישה נכון שחלקם נוהגים בצורה משפילה. אבל זה לא כולם.
דבר נוסף יש פה תיעוב מוחלט בין הצדדים. שוטר שנכנס למאה שערים בר על דעת שכולם שם מחבלים. וגם קיצוניים מתוכנן מסתכלים על כל איש ביטחון כעל נאצי. וחבל!

אתה לא שפוי?!!!!!
אתה מוסת מהתקשורת החילונית!!
תפסיק ללכלך את העינים שלך באתרים טמאים!!
ותפסיק לחנך את העולם.
נראה מה היה קורה לולא זה היה ביתך???

יאללה יאללה יפי נפש סוף סוף יש מישהו שיודע לטפל בשוטרים

זה בדיוק הבעיה שאלו הם השוטרים של מדינת ישראל !!!

בנוסף אני אישית הייתי בגאולה עובר אורח וחויתי אלימות פראית של שוטרים שהכו ללא רחם בעוברי אורח תמימים .

הכתבה שלך היא מזוכיזם חרדי .

בנוסף צריך לזכור שאנשי הרפואה שבאים למאה שערים הם אנשי מדא שמתנהגים בפריצות מירבית וד"ל

כולם יודעים ללמד כף זכות אבל למה רק על מאה שערים מה עם השוטרים ושכל אחד יחשוב לעצמו שכמו שחילוני היה מגיע למאה שערים וכולם יוצאים עליו וזורקים עליו ……ככה גם השוטרים עושים להם ועליהם נאמר בדרך שאדם רוצה ללכת מוליכים אותו הם מתנהגים כך וכך יתנהגו אליהם אומנם מסכנה הילדה שנפגעה והיא לא אשמה אבל מה לעשות שתגדל שתעבור ממאה שערים ופעם הבאה לא יקרה לה כלום

טעות בכותרת – במקום לכתוב :מה אשמה הילדה שגרה ב'מאה עיסאוויה'
תכתבו :מה אשמה הילדה שגרה ב'מאה רשעים'

אתה כתבת טוב אבל המטרה לא תושג כך
אנחנו צריכים להתאחד לכבד כל יהודי לא משנה דתי חילוני עצניק או שסניק סאטמר או גור אם נאהב כל אחד ונכבד זה לזה גם השוטרים יכבדו אותנו והעיקר הגאולה תבוא חברה תתעוררו מה ה' אלוקינו שואל מעימנו

ניכר, שכותב השורות אינו גר במאה שערים
אז בוא אני יספר לך.
תדמיין רחובות שקטים, ריקים,
מידי פעם עובר מישהו מבני ירושלים של מעלה,
עד שמגיע קבוצה של 30 יסמניקים.
מזויינים מכף רגל ועד ראש.
עם אש בעיניים
מקלות רימוני הלם גז פלפל
ומפה העסק כבר מתגלגל מאיליו.
מה שצריך הוא. לתת לשוטרים מגרשי אימונים
עם דימוי חרדים ושם יפרקו את כל התסכול שלהם

לו יכלתי
היתי לוקח פצצת אטום על ראשם של השוטרים
שמצאו לנו מהורידים בבני ברק נמאסתם אנשים ללא לב
תשאירו את החילים שוטרים החוצה
לא במאה שערים בבני ברק
הטירוף עלה לראש נמאסתם אנשי כח בעלי שכל קטן ללא חשיבה עם רצח ושטנה בעינים
והסיפורים כאן כחול הים

כתבה אנטישמי במסווה של דעה..

חברים לא להיסחף .
אומות העולם תמיד מאשימים את היהודים.
החילונים תמיד מאשימים את החרדים.
החרדים מאשימים הקנאים.
תמיד אבל תמיד זה כך אז חברה.. חשבון נפש..!

‏אבל אשמים אנחנו.
כשאנשים מתוכינו צוהלים ומצדיקים לנוכח אלימות שוטרים כלפי "חרדים קיצונים", לא פלא שהמשטרה מפעילה אלימות מוגזמת כלפי חרדים חפים מפשע אם זה אח'כ בבני ברק, מירון,פ"ת,ויענקי רוזנברג והבחור לוריא וכו וכו. אתמול זה ה"חרדים הקיצונים", היום זה נגד כל אחד מאיתנו, גם באכיפה הבררנית בתקופת הקורונה

בכל זאת כתושב מאה שערים אספר לכם משהו מעניין
לפני קצת יותר משבוע ברחוב חוני המעגל בשכונה השתוללו השוטרים וזרקו רימוני הלם ופצעו נערה בת 17 שקיבלה רימון בלחי
ואחיה בן 13 שקיבל חור ברגל מרימון
הם ממש לא השתתפו בהפגנה מהכרות אישית רק לשמע ההמולה ירדו למטה וזה מה שהם קיבלו
אבל כמובן שזה לא התפרסם והגינויים שקיבלנו מידידינו עורכי הטורים למיניהם כללו רק את מפירי הסדר
אז תודה רבה
אנחנו לא צריכים אותכם
הפקרתם אותנו ורקדתם על דמינו עד עכשיו כמיטב המסורת
תמשיכו
אנחנו לא צריכים אותכם
אף חרדילייט לא ישבור אותנו

המאמר הזה טירוף מוחלט!!!
פשוט לא ייתכן שיהודים חרדים לא יוכלו לצאת מהבית להתפלל אפי' ברחוב ואילו חילונים ייצאו במסות להפגנות. ושלא תטעה, אני בעד שלא ייצאו אפילו לרחוב. זה לא כ"כ מקומם כמו העובדה השנייה. איך מסבירים את הטירוף הזה???
תן לי בבקשה הסבר אחד מניח את הדעת.
השוטרים האלימים ופורעי החוק הללו חייבים לטוס מהמשטרה ולעמוד לדין!
אני לא גר במאה שערים, אבל תיעוד ממצלמות אבטחה מראה פעם אחר פעם מכות רצח לחפים מפשע. זריקת רימוני הלם סיטונאית כנגד ילדים קטנים והשתוללות אלימה חסרת אבחנה.

ל"הכה ביהודים" אין כמו תגובתך
אני מתחיל לחשוב אחרת…..

הכותב ברקוביץ טעה בכתובות
מקומך אינו באתר חרדי

היהודים בכל הדורות סבלו מאלו שרקדו מה יפית לפני הפריץ ותמיד היהודים ה"פאנטים" היו קורבנתיהם….!

מבלי להכנס לשאלה אם השוטרים הגזימו או לא, אנחנו צריכים להתנהג על פי התורה, ולפי התורה אין לנו שום רשות להתנהג באלימות, לזרוק זבל על שוטרים ולצעוק להם נאצים וכדומה, אין לזה שום היתר, הם לא נאצים, כי אצל הנאצים רעדו להרים את הראש, ואם הם היו זורקים טיטול על נאצי אז כל מאה שערים היתה נמחקת, אז בבקשה, אל תגזימו, ולמעשה אפשר להגיד ברור שהם אשמים ברמון הלם שנזרק על הילדה, הם גרמו לזה, הם זורקים טיטול ואחר כך בורחים וילדה תמימה חוטפת בגללם, הם גורמים שנאת הדת והפקרת דמם של חרדים, כי החילונים קוראים כל הזמן כותרות שחרדים רגמו שוטרים באבנים וכדומה, ובזה הם משחירים את פני היהדות החרדית כולה, מעולם לא התנהגו כך אצלנו, רבי עמרם בלוי וחבריו מעולם לא זרקו אבנים על שוטרים ולא צעקו עליהם נאצים, אלו לא נטורי קרתא אלא מחריבי קרתא וצריך להוקיעם ולזרוק אותם מחוץ למחנה, אם הם בעצמם היו שוטרים הם היו מתנהגים בהרבה יותר אכזריות

ההשוואה בין מאה שערים לעיסאוויה מקוממת, תלושה, וחסרת פרופורציות.
בדרך כלל יש תמימות דעים בקרב העיתונאים החרדים לגבי אופיה הבעייתי של המשטרה, כי מטבע עבודתם הם מודעים לכל הסיפורים.
עושה רושם שלכותב המאמר,(שאיני יודע מי הוא) אין אפילו את הידע הבסיסי שיש לכתב חרדי מתחיל.

מענין שזה תמיד קורא נגד חרדים

אני מכיר את הנטורי קרתא ואת הקרובים לדעותיהם הנפסדות. מדובר על קבוצת אנשים שמלחמה זו תפיסת העולם הדתית שלהם. ככל שיזיקו ויציקו יותר הם ירגישו קרובים יותר להשי"ת. זה סוג של חולי נפש ולך תסביר לקיר..

אני מכיר גם את המשטרה שיש כאלו שנדמה להם שהם "משתוללים", אך חד משמעית הם פועלים במקצועיות ובנחישות מתוך תחושת אחריות ביטחונית אמיתית על תושבי מאה שערים עצמם.

אני מכיר גם את אנשי הדגל השחור. רובם אינם אנשים אלא בובות של ארגונים ממומנים היטב השולטים על התודעה שלהם. אלה ארגונים שלצערי מפחידים מאד את הממשלה וכוחות האכיפה.

הסבר קצר לאותם שאינם מכירים מספיק את המשטרה הישראלית.
שורש הכל טמון בכך, שאין שום גורם שיכול לאיים על המשטרה.
לא מח"ש- כי הוא חלק אינטגרלי ממנה.
לא בתי המשפט- כי המשטרה היא זו שמכינה את התיקים.
לא הממשלה- כי המשטרה מכינה טיוטת תיקים שיוגשו נגד חברי הכנסת "מזיקים" ביום פקודה, (ע"ע פרשת מני יצחקי ועוד) והחכ"ים יודעים זאת היטב.
לא העיתונות- כי אם הם יתקיפו את המשטרה הם יפסיקו לקבל הדלפות חמות ולא חוקיות.
ולא המשטרה- כי אף אחד שם לא מעוניין לפגוע בשיטה המכניסה.
במצב כזה, שאין מורא מאף אחד- איש את רעהו חיים בלעו, ומותר להתנהג איך שבא לך.

זה קול שהיה צריך לשמוע אותו מזמן אני חולק בצורה חד משמעית על אלו שאומרים שהשוטרים אלימים כלפי כל החרדים למשל במודיעין עילית לא ראיתי אלימות בכל תקופת הקורונה אז כנראה תושבי מאה שערים ראויים לאותה אלימות על ראש הגנב בוער הכובע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו