תורתם מגן לנו  שידור חי ומיוחד לרגל היארצייט של שנים מגדולי הדורות

תורתם מגן לנו • שידור חי ומיוחד לרגל היארצייט של שניים מגדולי הדורות

מכל רחבי העולם יצפו בשידור חי של ראב"ד מרוקו האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו בשיעור מיוחד מתורת הרבי רבי אלימלך מליזענסק ויום הפקידה של זקנו תלמידו ומחותנו של רבי חיים ויטאל, הרי"ף דעין יעקב, זיע"א

צופים ומאזינים מכל רחבי העולם, ישתתפו הערב בשעה שמונה בערב, בשיעור שישודר 'און ליין' מקזבלנקה, ובו ילמד ראב"ד מרוקו האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, מתורתם של בעלי ההילולא שהערב חל יום פטירתם, רבי יאשיהו פינטו המכונה 'רי"ף דעין יעקב' שהיה תלמידו ומחותנו של רבי חיים ויטאל, ויום היארצייט של רבי אלימלך מליזענסק.
רבי יאשיהו פינטו, היה מגדולי חכמי סוריה במאה ה-17, תלמידו ולאחר מכן מחותנו של רבי חיים ויטאל, ומגדולי אותו הדור.
רבי יאשיהו פינטו, חיבר ספרים רבים ונודעים בהם "כסף נבחר" "כסף מזוקק", "מאור עיניים" ביאורו הידוע על עין יעקב, "כסף צרוף", שו"תים ועוד ספרים בהלכה ובדרוש,
הערב הוא יום ההילולא שלו ושל רבי אלימלך מליז'נסק, מי שנקרא בפי גדולי החסידות "הרבי של הרביים", שספרו נועם אלימלך היה לספר יסוד בעולם היהודי.

מידי שנה עולים רבבות לציונו של הרבי רבי אלימלך, כאשר התפרצותה של הקורונה, בדיוק לפני שנה, מנעה מההמונים להגיע לציונו לאחר שהשלטונות במקום סגרו את הציון, כשגם השנה לא מתאפשרת כניסה למקום, ורבים מבקשים לעסוק בתורתו.
השיעור המיוחד שישודר בכל רחבי העולם, יעסוק כאמור בעובדות ותורות שאותם ילמד ראב"ד מרוקו, לזכרם של אותם קדושים, ולזמן של תפילה ותחנונים לזכות לרחמי שמים בזכות קדושים אשר בארץ המה.

לשידור החי לחצו כאן>>>

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו