נִּמְלְצוּ לְחִכִּי אִמְרָתֶךָ מִדְּבַשׁ לְפִי– לקראת מסע נוסף לחיזוק בארה"ב יוצא לאור ספר חדש מתורתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א

בשבוע הקרוב ישהה ראב"ד מרוקו בארה"ב, לצורך מעקב רפואי, ויערוך סדרת שיעורי חיזוק הבוקר פורסם על הוצאת הספר החדש "שפכי כמים לבך" מתורתו של האדמו"ר

"בדור יתום שלנו, שהאמת נעדרת ויש מלחמה עם נביאי השקר, שמנגנים בשם ״ה׳ צבאות״ וכל דבר של קדושה, צריך לשמור שמירה יתרה ולחזק האמונה בהקב״ה בצורה תמימה וחזקה ולדעת, שזה דור שכל הניסים הגדולים נעשים בו, אבל הם מלובשים בטבע, נראים כטבע. רק נדע להפשיט את כל הניסים, נראה דברים עצומים ברמות של קריעת ים-סוף והורדת המן לכלל ולפרט. אבל הכל מלובש בטבע וזה חלק מהנסיון של האמונה. לראות ולפרק את הטבע ולהבין שהוא נס ממש. וכאשר האדם חי את הטבע שהוא נס ומבין ויורד לסוף הדעת, פותח הוא דלת גדולה של מסכת ישועות עצומה בחייו. משום שהוא מבין. ומי שמבין, נוהגים איתו משמיים על פי הבנתו."
כך כתב הרב פינטו, באחת ממאות אגרותיו המופלאות, שמכילות את יסודות הדת והדעת, ומבוססות על תורת שיסד שיעוריו הרבים, שנמסרים ומואזנים על ידי אלפים ורבבות.
הבוקר יצא ראב"ד מרוקו בדרכו מקזבלנקה לארה"ב, שם הוא יקיים מסע חיזוק רצוף בשיעורי תורה ומוסר. מסעו של הרב פינטו מגיע למרות חולשתו הרבה ומצב בריאותו, כאשר האדמו"ר צפוי לעבור בארה"ב סדרת בדיקות אצל רופאיו האישיים.
יצויין כי זו הפעם השלישית שהאדמו"ר הרב פינטו מגיע לארה"ב בחודשים האחרונים, וזאת במסגרת מסע חיזוק עולמי, בארה"ב, אירופה, וישראל, כאשר השבוע צפויים להתקיים שיעורי תורה בכל ערב בשעה 17:00 – שעון ניו יורק – וחצות בשעון ישראל. כמו"כ, תתקיים קבלת קהל נרחבת במעונו של הרב פינטו במרכז העולמי של שובה ישראל במנהטן.
בעקבות מצבו הבריאותי תלמידו לערוך משמרות תפילה ולימוד לרפואתו, בכשמונים בתי המדרשות של "שובה ישראל" ברחבי העולם, כשהם קוראים לציבור "להתחזק ביראת שמים ובמצוות ולהתפלל לרפואתו השלמה של מו"ר רבי יאשיהו יוסף בן זרי שליט"א. כל מצווה וצדקה ומעשים טובים חשובים במיוחד".

כאמור הבוקר פורסם על ספר מוסר ויראה חדש של האדמו"ר הרב פינטו שיצא לאור. כאשר עד היום יצאו תחת ידו של האדמו"ר למעלה ממאה ספרים הכוללים אגרות שיעורים מוסרים ביאורים וחידושים בכל פרד"ס התורה. שם הספר – 'שפכי כמים ליבך', והוא מכיל 600 עמודים מתורתו ומוסריו, וכולל עובדות נפלאות אותם ראה ושמע מאבותיו והנחיל לדורות. את הספר ניתן להשיג במכון תורת יאשיהו ובמשלוח ישיר במספרים הבאים : 058-5026955 ‭03-7922548‬.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ישתבח שמו בשעה טובה שמחים בשמחה של כבוד הרב על הוצאת הספר החדש

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture