המונים מצטרפים ללימוד המיוחד של ימי בין המצרים, על פי קריאת רבי יאשיהו פינטו שליט"א

מכל רחבי עולם הצטרפו רבבות לקריאת ראב"ד מרוקו האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ללמוד בימי בין המצרים את כל הנ"ך, המשניות והש"ס בבלי – בקריאה "אין ישראל נגאלין אלא בזכות התורה" – צפו!

לומדים מרחבי העולם, מצטרפים בימים אלו לקריאתו של ראש אבות בתי הדין במרוקו, האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, שקרא ללימוד מיוחד בימי בין המצרים, לימוד שנועד לבנות את יסודות הרוחניות לכל השנה.
באגרת שכתב ראב"ד מרוקו נכתב: שלושת השבועות הם כנגד חכמה בינה ודעת. ובכל שבוע משלושת השבועות האלו יש כח לתקן ולהעלות הניצוצות ולבררם מן הקליפות.
והנה שבוע ראשון של שלושת השבועות הוא כנגד חכמה, והתיקון בשבוע זה ללמוד תורה שבכתב. שבוע שני משלושת השבועות הוא כנגד בינה, והתיקון בו ללמוד משניות שהם כנגד הבינה. והשבוע השלישי משלשת השבועות הוא כנגד דעת, והתיקון בשבוע זה ללמוד גמרא.
והנה מה טוב ומה נעים שכל בני הקהילה הקדושה וכן בכל קיבוץ יראי השם, יתאספו יחד להשלים כל התורה שבכתב וכן כל הששה סדרי משנה וכן את כל הש״ס, וב״ה כמה שנים בגדר חזקה, בני הקהילה הקדושה מקפידים בדבר נשגב זה וראינו ישועות גדולות.
גם אם כל אחד יקבל פרק אחד, משנה אחת, דף אחד, כולם חברים מקשיבים לקולך, הכל עולה כזכות אחת לשמים וכל המרבה הרי זה משובח.
ויהי רצון שדברים אלו יחקקו בלב כלל עם ישראל, כי כוחם גדול לקרב קץ הימים ולמתק את הדינים בימים אלו. דכל מי שעוסק בקרוב הגאולה ניצל מחבלי משיח שבימי בין המצרים, מידת הדין מתוחה וכמה שעסוקים בהלכות של הימים האלו ובתורות המסוגלים לקרב קץ הימים, נושעים מ״קטב מרירי״ ומפגעי הזמן
יצויין כי בשיעור שנמסר בתחילת השבוע אמר הרב פינטו "בשלושת השבועות של ימי בין המיצרים עלינו לתקן את החכמה בינה ודעת של האדם. התורה שבכתב היא כנגד החכמה , המשנה היא כנגד הבינה ,והגמרא היא כנגד הדעת.
לכן אנו נוהגים בקהילת קודש שובה ישראל בשבוע הראשון לסיים את חמשת חומשי תורה. בשבוע השני של בין המצרים אנו נוהגים לסיים ששת סדרי משנה . ובשבוע האחרון אנו נוהגים לסיים את הש"ס .
בכל שלושת השבועות נסיים כל חלק בלימוד בשותפות ובצוותא שבת אחים גם יחד. כל מי שיקפיד בדבר זה לסיים את הלימוד של שלושת השבועות בשותפות יחד כאיש אחד בלב אחד יזכה לתיקון השלם ,יזכה להעביר ימים אלו בחכמה בינה ודעת לא להכשל בימים אלו ויותר מכך לבנות יסודות לכל השנה כולה והמשך השנה שלו תהיה בטוב ונחת ובדרך טובה.
צפו!
להצטרפות לקבוצת לימוד בווטצאפ: לחצו כאן>>>

להצטרפות לימוד המשניות לחצו כאן>>>

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture