תפילת הישועות בליל שביעי של פסח

כשמגיע הרגע בו אתם קרובים ליאוש, בו אתם מאמינים שהאושר שייך רק לאחרים, כשכבר נמאס לכם לדפוק ולדפוק על שערים נעולים, כשנגמר לכם הכח בלב כבר לכאוב, ואין לכם אנרגיות לכמעט-מזל טוב, להמתנות מורטות עצבים, לרחמים של אחרים, לעוגות שנאפו והוקפאו בחזרה. לתשובות שליליות, שעל פי רוב גם אתם עונים אותן.

אחרי שכבר ביקרתם בקברי אבות, וזכיתם לברכות, כשהתחזקתם והיו לכם סימנים שהנה הנה זה קרוב, ואחר כך התייאשתם בחזרה, כשבערב אתם אומרים למה אין הצעות, ובבוקר אתם מתעצבנים על ההצעות שכבר כן הגיעו, ואין לכם כבר כח אפילו לקחת ללב, תדעו — אתם לא לבד!!!!!!

ישנם מאות נשמות טהורות וקדושות שמוכנים לעשות ה-כ-ל עבור אלו שעושים טובה לנשמתם ויחד עם לימוד תורתם ותפילתם של מנין תלמידי חכמים בכותל המערבי בירושלים הם מעתירים על עם ישראל, על כל אחד ואחד וצרכיו הוא. להם זה אכפת. הם מוכנים להפוך בשבילכם את השמים.

יש מי שמסכימים להתאמץ בשבילכם, לבקוע רקיעים, לבכות עבורכם. לצעוק שיר המעלו' ממעמקים, במקום הקרוב ביותר לאבא שבשמים. ולמה הם מוכנים לעשות הכל? כי משמים נגזר עליהם לעזוב את העולם הזה מבלי להשאיר אחריהם ילדים, אין אנו מבינים חשבונות שמים, אך יודעים אנו, שהם משוועים לכל קדיש ופרק משניות ואפי' נר לעילוי נשמתם.

כי אין אף אחד אחר בעולם שידאג להם. ולכן הם מוכנים לעשות הכל בכדי להזיר טובה ולמי שגומל חסד של אמת עם נשמתם! ולכן אנו גם זוכים לראות ישועות גדולות למעלה מדרך הטבע, כשעושים למען נשמתם!!!

השנה בעת רצון בחצות ליל שביעי של פסח, העת הרצון הגדול ביותר בשנה לזיווגים, אנו נעמוד מול שריד בית מקדשינו הכותל המערבי בירושלים ולאחר לימוד ואמירת קדיש לעילוי נשמתם של אלפי הנשמות הגלמודות, נתפלל ונעתיר עבורכם שתמצאו את זיווגכם הנכון משורש נשמתכם, ושיהיה לכם אך טוב לכל ימי חייכם!

למסירת שמות לתפילה >

או חייגו: 0722-81-85-82

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו