צילום: פלאש 90

המפלגות החרדיות: "רק גדולי וחכמי התורה יכריעו בנושא חוק הגיוס"

חבר הכנסת מנחם אליעזר מוזס אמר הערב כי "אם ראש הממשלה יבקש מאיתנו ובפרט שמעביר את חוק הגיוס בקיץ, אנחנו נצטרך למלא את בקשתו ונתמוך באלקין". לדברי השר הנגבי החוק "לא יעבור עד תום מושב הקיץ של הכנסת"

בהודעה משותפת לש״ס ויהדות התורה נמסר הערב כי "בישיבת ראשי מפלגות שנערכה היום, עדכן ראש הממשלה כי שר הבטחון אביגדור ליברמן אמור להביא בהקדם את תזכיר חוק הגיוס לאישור היועמ״ש ולהפיצו לאחר מכן".

"יודגש" מוסיפים במפלגות החרדיות "כי עם קבלתו יביאו הנציגים החרדיים את תזכיר החוק לשולחנם של מרנן ורבנן גדולי וחכמי התורה שליט״א, אשר הם לבדם יכריעו בנושא ויורו את הדרך בה נלך".

בימים אלה שוהה סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן בארצות הברית והוא צפוי לחזור ביום שלישי אז יועבר לעיונו טיוטת החוק שגיבשה הועדה במשרד הביטחון והועברה היום לראש הממשלה, רק אחר כך הוא יופץ לציבור.

יו"ר סיעת יהדות התורה חבר הכנסת מנחם אליעזר מוזס אמר הערב בראיון לדוד חכם ברדיו 'קול חי' כי הוא לא פוסל תמיכה באלקין בבחירות לראשות עיריית ירושלים בתמורה להעברת חוק הגיוס המתוקן עוד במושב הקיץ של הכנסת "איני אומר שזה קשור לחוק הגיוס אבל אם ראש הממשלה יבקש מאיתנו ובפרט שמעביר את חוק הגיוס בקיץ , אנחנו נצטרך למלא את בקשתו ונתמוך באלקין" עוד הוסיף מוזס "זאב אלקין בתפקידו הקודם כיו"ר הקואליציה היה בסדר גמור עם המפלגות החרדיות ולכן זה דבר שנלקח בחשבון".

בתוך כך, השר צחי הנגבי מהליכוד אמר במשדר כי "להערכתי חוק הגיוס שהיו בו הרבה חלוקי דעות לא יעבור עד תום מושב הקיץ של הכנסת" עוד הוסיף כי "תקופה ארוכה המתנו לוועדה שהוקמה ע״י שר הביטחון, התוצאות שלה אמורות לשקף את הרצון המקצועי של צה"ל לשילוב החרדים בצבא".

דריכות שיא בקואליציה: ליברמן הציג לנתניהו את מתוה חוק הגיוס

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה חילול ירושלים עדיף על חוק גיוס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו