צילום: מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה-פוריה

ספר תורה שנכתב לפני 120 שנה במרוקו הוכנס לבית הכנסת של בית החולים פוריה

ספר תורה יקר ערך, אשר נכתב לפני כ120 שנים במרוקו נתרם על ידי בני משפחת בטיטו מטבריה לבית הכנסת של המרכז הרפואי פדה-פוריה

קהל מתפללי בית הכנסת, הרב דידי, הרב קרמר, נציגי הנהלת המרכז הרפואי : ד"ר ארז און, שמעון סבח, ועובדי המרכז הרפואי פדה-פוריה, הכניסו ביום שני, ה' בתמוז, ספר תורה יקר ערך אשר נתרם לבית הכנסת של המרכז הרפואי.

ספר התורה אשר נכתב לפני כ120 שנים במרוקו והובא לארץ ע"י משפחת בטיטו מטבריה, נתרם על ידי בני המשפחה לזכרו של האב, יוסף חיים בן יקוט ז"ל.

רב המועצה האזורית עמק הירדן, הרב שלמה דידי ברך ואמר, "זו זכות גדולה שספר התורה היקר הזה אשר עשה דרכו לישראל ממרוקו, הגיע לכאן לבית הכנסת של בית החולים שהוא בית כנסת ייחודי ומיוחד. נאחל שכל מי שמגיע לפה יצא מפה בריא ונזכה לשפע של ישועות וברכות".

ד"ר ארז און מנהל המרכז הרפואי הודה למשפחת בטיטו על התרומה ולרב אליהו קרמר מחב"ד על הסיוע והיוזמה להבאת הספר לבית הכנסת של המרכז הרפואי ועל פעילותו היומיומית למען ציבור המטופלים ובני משפחותיהם.

הרב אליהו קרמר מחב"ד ציין כי, "התורה שלנו מלווה את האדם ומקיפה אותו מלפני לידתו ועד אחרי שהוא מסתלק מהעולם. גם בית החולים מלווה את האדם מלידה ולכן אין מקום מתאים יותר. ונאחל שהתורה תלווה אותנו, תיתן לנו כח, עידוד והשראה".

צילום: מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה-פוריה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הרב קרמר הצדיק!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו