צילומים: עודד צווינברג ויונתן זינדל / פלאש 90

אלקין: "דרעי וליברמן תומכים בליאון", משה ליאון: "ספין"

אלקין: "ההתמודדות היא אני מול ברקוביץ׳, הסקרים רואים קריסה בנתונים של ליאון". ליאון: "הסקרים שיש אצלי ביד מראים תמונה אחרת לחלוטין". ובמי תתמוך 'כולנו'? רועי פולקמן: "אם קובי כחלון ירוץ - אתמוך בו", אכרם חסון לJDN "באופן אישי אני מעריך את אלקין"

שניים מהמועמדים לראשות העיר ירושלים, זאב אלקין ומשה ליאון, התראיינו הערב למהדורה המרכזית ברדיו קול ברמה ותקפו זה את זה. וגם יו"ר סיעת כולנו הצהיר כי ככל הנראה יתמוך באחיו של יו"ר המפלגה אם יתמודד אך בשיחה לJDN אמר חבר אחר במפלגה כי הוא דווקא מעדיף את אלקין.

השר לענייני ירושלים, זאב אלקין אמר כי לדידו "ההתמודדות כיום היא אני מול עופר ברקוביץ׳. דרעי וליברמן תומכים תמיכה אמיתית בליאון, אבל בכל הסקרים רואים קריסה בנתונים של ליאון. המנהיגות החרדית לא תלך עם מועמד שיפסיד שוב".

משה ליאון התייחס לדברים של אלקין על תמיכת דרעי בו ואמר "עד לרגע זה טרם קיבלתי הודעת תמיכה מאריה דרעי. אלקין מריץ ספין כביכול דרעי וליברמן מריצים אותי, הוא עושה זאת על מנת להכניס את הציבור הירושלמי להיסטריה. יש דיל, ברקת מתמודד בפריימריז בליכוד ואלקין יקבל את ראשות העיר בירושה, אך יש בעיה, ראשות עיר לא מעבירים בירושה. אפילו הליכוד לא תומך באלקין זה אומר הכל, הירושלמים לא פרייארים".

על טענת אלקין כי "ההתמודדות כיום היא אני (אלקין) מול עופר ברקוביץ" אמר ליאון כי "הסקרים שיש אצלי ביד מראים תמונה אחרת לחלוטין, אלקין יודע זאת היטב ומכיר את הנתונים. הוא צריך להפסיק להלך אימים על הציבור החרדי. אני הולך בנחישות ובראש מורם לעבר לשכת ראש העיר. יש לי תמיכה רחבה בירושלים מהציבור החילוני והדתי ובעז"ה גם חלק גדול מהחרדים".

יו"ר סיעת 'כולנו' ח"כ רועי פולקמן אמר בראיון לבני רבינוביץ ב'קול ברמה' כי "אין לנו עדיין החלטה במפלגה במי לבחור . אם קובי כחלון ירוץ – אתמוך בו". בשיחה לJDN אמר חבר הכנסת אכרם חסון גם כן מ'כולנו' כי "אנחנו שוקלים להריץ רשימה למועצת העיר, טרם התקבלה החלטה במי לתמוך לראשות, באופן אישי אני מעריך את אלקין אבל זה החלטה של יו"ר המפלגה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו