מלחמת העפיפונים: צהל תקף שוב ברצועה; הפלסטינים מדווחים על 3 פצועים

צה"ל תקף הערב ברצועת עזה "עגלה המשמשת חוליות טרור של ארגון הטרור חמאס בהכנת בלוני תבערה ונפץ". לראשונה, הפלסטינים מדווחים על פצועים כתוצאה מתקיפת צה"ל. השר אריאל: "לא צריך לשחק יותר בסמי הכבאי, צריך לירות כדי לפצוע"

בפעם השנייה היום, צה"ל תקף הערב חוליית טרור המפריחה עפיפוני ובלוני תבערה מרצועת עזה לעבר ישראל. לראשונה מאז החל טרור העפיפונים ועשרות תקיפות של חיל הערב הפעם הביאה התקיפה לפציעה של מספר מחבלים.

מדובר צה"ל נמסר הערב כי "צה"ל תקף באמצעות כלי טיס עגלה המשמשת חוליות טרור של ארגון הטרור חמאס בהכנת בלוני תבערה ונפץ בצפון רצועת עזה". לפי הדיווחים ברצועה, שלושה פלסטינים נפצעו.

מוקדם יותר היום תקף צה"ל באמצעות כלי טיס כלי רכב ששימש חולייה ששיגרה בלוני תבערה בדרום רצועת עזה.

משירותי הכבאות נמסר כי כבאים נקראו היום לטפל ב-26 שריפות בעוטף עזה. שריפות פרצו בין היתר בקיבוצים זיקים, דורות, נחל עוז, כפר עזה ומפלסים. הכבאים הצליחו להשתלט על כל השריפות.

שר החקלאות אורי אריאל מ'הבית היהודי' סייר היום בעוטף עזה ואמר כי "אנו נמצאים במאבק מול הטרור, בטרור הזה יש דרך אחת להילחם במי שמעיף עפיפונים והיא לירות על מנת לפגוע. אנו לא יכולים להמשיך לשחק בסמי הכבאי, זהו לא תפקידנו. תפקידנו הוא להמשיך לעבד את האדמה, לקצור את הפירות ולגדל את הפרחים".

צה"ל חושף את מעורבות חמאס בטרור העפיפונים ואת מפעיליו • צפו

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בס"ד, פשוט כולי מתרגש , איזה עוצמה אדירה יש לצהל שלנו, פשוט לא יאומן כי יסופר שהם הצליחו לפגוע ב"עגלה" של עפיפונים וגם באופנע. זה פשוט גבורה עילאית של "כוחותינו" שאיני יודע אם בכלל קיים גבורה כזאת בעולם, שהצליחו לפגוע בעגל עפיפונים לאחר 3 חודשים של שדות חרוכים. כל הכבוד לממשלה הגיבורה שאין כמוה בעולם וכל הכבוד לצהל הגיבורים, פשוט לא היה כזה דבר בעולם……

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו