מיצובישי ASX – נסיעת מבחן

באיזה גודל אדוני רוצה את רכב הפנאי שלו? נשאלתי שנכנסתי לאולם התצוגה של מיצובישי. סמול? מידיום? אקסטרה לארג'?... טוב, זה לא באמת קרה, מה שכן קורה כל העת הוא שפחות ופחות רואים רכבי סדאן באולמות התצוגה. תחת זה כאמור ניתן לבחור בסוגים שונים של רכבי פנאי מה- ASX הקטן ועד לפג'ארו המגודל

זוכרים את מיצובישי לנסר ששירתה אותנו כאן בגלגוליה השונים במשך יותר משני עשורים? היא כבר לא יושבת באולם התצוגה ברחוב המסגר, את מקומה תופס רכב פנאי תחת השם ASX והוא מתומחר (בגירסת הבסיס שלו) כמו כל רכב משפחתי.

ה- ASXהוא רכב פנאי ששיווקו החל בעולם בשנת 2010 ורק לאחרונה עשה עלייה לארץ הקודש. הוא לא מאד נאה אבל בזכות הניקלים, תאורת הלד, מראות ענקיות וגלגלי 18 אינץ' הוא מצליח לעשות את הרושם.

לא מדובר במתחרה לטוסון ספורטז' ושות' ה- ASXקטן מהם ואת זה ניתן לראות גם מבחוץ.

פתיחת הדלתות מזכירה לנו את שנת הפיתוח של הרכב למרות שני מתיחות פנים שהוא עבר, המתגים הגדולים והעיצוב הכללי קצת מיושנים, אבל לא לכולם זה יפריע.

רשימת האיבזור נאה, במיוחד ברמת הגימור פרימיום. היא כוללת גג זכוכית ענקי, עור הפוך במושבים כולל תפרים אדומים, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת שיוט ועוד

מערכת המולטימדיה של היבואן זכתה לשבחים רבים בשל תפעול אינטואיטיבי. היא מבוססת אנדרואיד בעברית מלאה ושילוב של אפליקציות שימושיות כמו וויז, פנגו, רדיו אינטרנטי וגם מצלמה אחורית.

בצד החובה נציין את המזגן שהוא קל לתפעול אבל במחיר של 143.0000 ₪ לרמת גימור פירמיום ציפינו ליותר. לפחות בקרת אקלים אם לא כיוון חשמלי למושב נהג… גם התמיכה בגב התחתון לא משהו.

המושב האחורי סביר מאד ותא המטען למרות נתון של 393 ליטר, הוא מרגיש הרבה יותר גדול, בשל קוים ישרים, גם הפתח נח להעמסה.

המנוע לקוח מהאאוטלנדר וגם הגיר הרציף. נפחו עומד על 2.000 סמ"ק והוא מפיק 150 כ"ס, הוא מאיץ יפה ואם לא תדרכו על דוושת התאוצה חזק מידי (מה שמעלה ישירות את רמת הרעש של הגיר הרציף) תוכלו ליהנות מנסיעה רגועה ומוצלחת, אחיזת הכביש מעולה והוא גם נח מאד.
מרווח הגחון מפתיע עם נתון של 215 מ"מ, מה שאומר שתוכלו לתקוף ללא חשש שטחים לא סלולים וכמובן שלא מדובר ברכב בעל הנעה כפולה.
צריכת הדלק סבירה ועמדה על 11 ק"מ בממוצע.

בהתאם למדיניות הבטיחות של היבואן, ה-ASX מגיעה עם מערכות בטיחות מתקדמות, מקוריות של היצרן וכוללות בין השאר: בלימה אוטונומית במצב חירום, התראה על סטייה מנתיב ושליטה אוטומטית על אורות גבוהים. וזה מרשים מאד.

אז נרצה לשרטט את הלקוח הפוטנציאלי של ה- ASX.הוא שמרני בטיבעו ולא מחפש להיות עם הרכב הכי מרשים והכי חדיש. ככזה הוא יקבל רכב מצוין ומאובזר. בתוספת האמינות והסחירות של מיצובישי יש כאן עיסקה מעניינת.

מחירו של ה-ASX נע בין 132.900 ₪ ל- 142.900 ₪ (ואם תבקשו הנחה, אנחנו בטוחים שתצליחו לחסוך כמה אלפים טובים)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
19 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני בעל מיצובישי ASX פרימיום.הרכב בן פחות משנה ומערכת המולטימדיה קרסה כבר 5 פעמים.
המערכת הוחלפה ושוב קרסה.
חבל שמאדירים את שם המותג ובינתיים בחברה לא פותרים את הבעיה.

כל הכבוד! ניר משכת להם את ה"שטיח" קבל שאפו על העירנות שאחרים לא יפלו בפח…

רכבים עלובים…מיצובישי מייצרת לרוב מכוניות מיושנות ועלובות. החברה היגיעה לפשיטת רגל. עכשיו מנסים רנו וניסן הבעלים החדשים לשקם אותה בהדרגה. מכוניות מיצובישי מקבלות באירופה במבחני דרכים ציונים גרועים. כל דגם שם לא מתעדכן שנים ארוכות. מלכודת לטיפשים

לא ברור למה צריך לקנות במחיר הזה רכב מיושן כשהשוק מציע באותו מחיר רכבים דומים משופרים בהרבה . נראה שכתבת הפרסומת הזו רוצה להראות כתבה אמיתית ולכן הרבו לציין חסרונות של הרכב . זה יעלה להם במכירות נמוכות . אין כאן שום מציאה

יקר מאוד לעומת ההצעות שיש היום בשוק

יקר מאוד לעומת ההצעות שיש היום בשוק והרכב לא שומר על הערך

גיר רציף התקנות של גיל קאר (מולטימדיה, חיישני נסיעה לאחור וכו') יבואן חמדן שמתמחה בהתחמקות מכיבור האחריות וכו'. בקיצור מציעה, רוצו לקנות

בסד.אנני יודע,מהיכן כל הביקורות השליליות. האוטו נוח,חזק,המחיר פחות ב20000 30… שח. מגיפונים ברמה שלו. מנוע 2000 150כס מה אתם מחפשים? מטוס?זה לא. יש לי אותו מספר חודשים. ותודה לה שם,הכל בסדר עד עכשו.

יש לי אותו בליסינג בגרסא הכי פשוטה. אנחנו משפחה וזה רכב יחיד ואנחנו מאוד נהנים איתו. לא מטוס מפואר אבל נוסע הרבה יותר טוב מספורטאז 1.6

לכל "המבינים" נכון זה אינו רכב חדש,אפילו מעט מיושן במושגי היום נוסע נהדר , ישיבה נוחה,את השלילי ניתן למצא בכל רכב .כמשתמש ברכב למעלה משנה ובהנאה רבה המחיר סביר לתמורה. אף אחד לא חייב לקנות . חבל על אנרגיית המשמיצים

ביררתי עליו אבל החברה לא נותנת תנאים טובים לקניה טריידין חלש הלוואה וריבית מאד חלש אני גר בהרים אז חיפשתי רכב עם 180 ב ס ולקחתי שברולט אוקוניוס מאד מרוצה נותן הרבה תנאים טובים

הכי חשוב זה הבאס ברכב בינינו…….

חברה נא לא לכתוב סתם השמצות על חברת מיצובישי והמוצרים שלה.
כל הזמנים היתה מותג במכוניות יפניות ואני עם המותג הזה כבר הרבה שנים טובות ואין לי שום תלונה לא על האיכות ולא על השירות.

הייתי הראשון שקיבל את ה-ASX בנובמבר 2017. לפני שהחלטתי , עשיתי נסיעת מבחן ברוב הרכבים מהסוג הזה .את כולם לקחתי לעליה של סטלה מריס בחיפה . מנוע ה 2000 והפרש מחיר משמעותי הכריעו ואני לא מצטער . כל המערכות פועלות מצוין ואני נהנה מכל נסיעה בו. ואני לא דואג לשמירה על ערכו . לכל המשמיצים חכו שנה ותראו מה יקרה כשכל חברות הליסינג ינסו להתפטר למשל מה-קייא ספורטג'

הרכב נוח מאד וכל המערכות עובדות מצויין. הוא גם נראה יפה, לא גדול מדי ולא קטן מדי. אני מאד מרוצה ממנו.

לגבי המולטימדיה מסכים 100%
גם השרות של המתקין גרוע. מזמינים תור וכמו בקופת חולים קבלים לעוד שבועיים.

מערכת המולטימדיה במיציבושי פשוט נוראית
ממליץ לכם לנתק ולעבוד עם המערכת המקורית של הרכב

אני חושב שכל המשמיצים למינהם הם בעליי אנטרסים לחברות מיתחרות ….
אז תקנאו אחלה רכב אוטלנדר בגרסה קטנה רכב חזק מכל המתחרים דלק סביר נוחות מצויינת איבזור חדשני וקל לתיפעול אוטו מצויין .
אהה שכחתי שרות מצויין ונדיב .

במיציבושי אקליפס המולטימדיה המיובאת גרועה ביתר , אכזבה גדולה ,עם הקונקטור שמוסיפים בארץ לא עובד . מחייב להגיע לשרות פעמיים רבות ללא מענה. מולטימדיה לא ידידותית למשתמש,
המולטימדיה באוטלנדר פרימיום היתה טובה אצלי , לכן המשכתי לאקליפס – ונפלתי.
למה להחליף ? ולנסות לשפר בעקשנות מולטימדיה מיובאת גרועה, ולשכניה שבטיפול ויהיה טוב.
אני השתכנתי לא מיציבושי יותר.
אודה לתגובת הנהלת כומוביל. שנה טובה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו