FLASH90

אוסטרליה מפסיקה את תמיכתה הכספית ברשות הפלסטינית

שרת החוץ האוסטרלית ג'ולי בישופ הודיעה על המהלך לאחר שלא קיבלה תשובות מרמאללה על בקשתה שהכסף, בסכום של 10 מיליון דולר אוסטרלי, לא יגיע לאסירים פלסטינים שהורשעו בעבירות טרור. "העברת הכספים לטרור – עלבון לאוסטרליה", הסבירה

שרת החוץ האוסטרלית, ג'ולי בישופ, הודיעה היום (שני) המדינה מפסיקה את תמיכתה הכספית ברשות הפלסטינית בסכום של כ-10 מיליון דולרים בשנה (27 מיליון שקלים בשנה), זאת בשל החשש שהכסף מועבר לפעילי טרור.

בישופ סיפרה כי פנתה לרשות הפלסטינית ב-29 במאי כדי לקבל תשובות, אך לא נענתה. "ביקשתי לדעת אם לא נעשה שימוש בכספים האוסטרליים עבור אסירים שהורשעו", אמר בישופ. "אני בטוחה שבכספים שעברו עד עכשיו לא נעשה שימוש כזה, אך אני מודאגת שהמשך העברת הסיוע ישמש לפעילויות שאוסטרליה אינה תומכת בהן".

שרת החוץ האוסטרלית אמרה גם כי הסיוע השנתי יועבר מעתה לקרן האו"ם עבור הפלסטינים, שמעניקה סיוע לאזרחים בדגש על נושאי בריאות, מזון, מים ותברואה. קרן האו"ם מסייעת ל-1.9 מיליון פלסטינים ו-75 אחוז מהמימון מגיע לרצועת עזה. "כל תמיכה של אש"ף באלו שהורשעו באלימות מהווה עלבון לערכים של אוסטרליה ופוגעים בניסיון להשכין שלום אמיתי בין ישראל והפלסטינים", אמרה בישופ.

למרות התמיכה באוסטרליה: השגרירות בארץ לא תעבור לירושלים

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סוף סוף קיבלו שכל!!!!!!

כשלא יהיו להם תרומות אז לא יהיה להם אינטרס להיות פליטים מסכנים וייסגר ארגון הפליטים הפלשתיני של האו"ם
עזה היא בפועל מחנה ריכוז……….

ריבונו של עולם תודה
מדהים

מה ההבדל?!
אם מעבירים לאו"ם זה גם בסוף מגיע למחבלים.
או"ם שמום

בבקשה, אל תשימו תמונה של רוצח ילדים בראש הכתבה
תודה

חממה לכל שאהיד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו