פיקוויקי

תל אביב: סגן ראש העיר הודיע כי יתמודד מול רון חולדאי

אסף זמיר, סגנו של רון חולדאי בעשור האחרון, הודיע על החלטתו להתמודד לראשות העיר מול מי שנחשב לפטרונו הפוליטי. מלבד שתיהם, גם ח"כ סתיו שפיר מתכננת לכבוש את ראשות העיר העברית הראשונה

סגן ראש עיריית תל אביב אסף זמיר הודיע היום (שני) כי יתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר מול רון חולדאי. זמיר, 37, התמנה לתפקיד סגן ראש העיר בהיותו בן 28 בלבד והיה הצעיר ביותר שכיהן בתפקיד בעיריית תל אביב.

על המניעים שהביאו אותו להחליט על ההתמודדות אמר זמיר כי "ההחלטה הזו לא באה לי בקלות – בעיקר כי אני מכיר בגודל התפקיד ובעוצמת האחריות המוטלת על כתפי מי שיוביל את העיר האהובה שלנו אל עתיד טוב יותר – כזה שימצה את מלוא הפוטנציאל שלה ויהפוך אותה למובילה עולמית בניהול עירוני".

הוא הוסיף: "אני דור רביעי בתל אביב. סבא רבא שלי היה מפקד המשטרה של מאיר דיזנגוף. אני נושם את תל אביב, חולם עליה בלילות ומכיר אותה כמו את כף ידי. ב-10 השנים האחרונות, כיו"ר תנועת 'רוב העיר', קידמתי, יחד עם חבריי לתנועה, שינויים רבים ששיפרו בצורה אמיתית את החיים כאן. אבל יכול להיות הרבה יותר טוב.

"לאחר עשור בעירייה, עם חזון עתידי אמיתי, אני מבקש מתושבי תל אביב-יפו את המנדט לנסות ולהגשים את החזון הזה. אני רוצה שתל אביב-יפו תהיה העיר שהכי טוב לגדל בה ילדים ולחנך אותם – מלידה ועד לסיום התיכון".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו