רבי חיים קנייבסקי לתלמידי הישיבות: 'תלמדו משניות לע"נ חמי'

"הלימוד הזה הוא דבר גדול במיוחד, שבזה ידעו הדברים הנצרכים כל כך לכל אחד ואחד וגם בחו"ל צריכין לידע הדברים, וזה יהי´ לנחת רוח מיוחדת לרבינו הגדול זיע"א", כתב הגר"א מן שליט"א, משמו של הגאון הגדול שליט"א

"דבר גדול הוא שתלמידי הישיבות בין בא"י בין בחו"ל יוסיפו בלימודם וילמדו משניות זרעים לע"נ מרן רשכבה"ג הגרי"ש אלישיב זצוק"ל", כך כתב הגאון רבי אליהו מן שליט"א, משמו של הגאון הגדול רבי חיים קניבסקי שליט"א, במענה לשאלה מה לעשות לעילוי נשמתו של מרן רשכבה"ג הגרי"ש אלישיב זיע"א, בישיבות בין הזמנים.

קרא עוד:

[postim]

במכתב תשובה שהעביר הגר"א מן שליט"א, בשם הגאון הגדול שליט"א, כתב: "הרה"ג ר´ ליפא ישראלזון שליט"א, נכד גאון ישראל רשכבה"ג הרב אלישיב זצוק"ל, אתא לקמי´ דרבינו מרנא הגרח"ק שליט"א, בענין ישיבות בין הזמנים דעתה, שהם בתוך ימי אבלות של רבינו זצוק"ל, ושאל מה לעשות בענין לע"נ הטהורה".

"ורבינו שיחי´ אמר לו, שדבר גדול הוא שתלמידי הישיבות בין בא"י בין בחו"ל יוסיפו בלימודם וילמדו משניות זרעים לע"נ. הלימוד הזה הוא דבר גדול במיוחד, שבזה ידעו הדברים הנצרכים כל כך לכל אחד ואחד וגם בחו"ל צריכין לידע הדברים, וזה יהי´ לנחת רוח מיוחדת לרבינו הגדול זיע"א".

על המכתב הוסיף הגאון הגדול רבי חיים קניבסקי שליט"א, בחתימת כתי"ק: "בע"ה, הדברים הנ"ל נכונים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו