צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

ברקת: "לגבות מחיר כלכלי וביטחוני מהרש"פ באופן מיידי שייצר הרתעה"

במערכת הפוליטית מגיבים בחריפות לשיגור עפיפון התבערה לעבר דרום ירושלים. ח"כ בן צור: "מדינת ישראל צריכה להגיב ביד קשה כלפי טרור הבלונים והעפיפונים וכלל לא משנה אם משלחיו הם בוגרים, נערים או ילדים המופעלים ע"י חמאס, גורמי טרור אחרים או באופן עצמאי"

התגובות לשיגור בלון התבערה לירושלים: ראש העיר ירושלים, ניר ברקת: "על הממשלה לפעול לתפיסת מפריחי הבלון ולגבות מחיר כלכלי וביטחוני מהרשות הפלסטינית באופן מיידי שייצר הרתעה ויבהיר לתושבי בית ג'אלה ולמנהיגות המקומית שלא כדאי שדבר כזה יקרה שוב. אסור לתת לרשות הפלסטינית להרחיב את חזית הטרור שכל תכליתה היא פגיעה באוכלוסיה האזרחית. שימוש בעפיפונים ובלונים זהו טרור לכל דבר, והדרך לטיפול בטרור היא אחת – גביית מחיר לא מידתי"

ח"כ יואב בן צור: "מדינת ישראל צריכה להגיב ביד קשה כלפי טרור הבלונים והעפיפונים וכלל לא משנה אם משלחיו הם בוגרים, נערים או ילדים המופעלים ע"י חמאס, גורמי טרור אחרים או באופן עצמאי. אין לי ספק שבע"ה אנשי כוחות הביטחון יתפסו בהקדם את האחראים לפעולת הטרור הזו, ואלו עוד ישלמו על כך מחיר כבד. יישר כוח למשטרת ישראל על תפעול האירוע ולאזרחים על הערנות".

טרור העפיפונים הגיע לירושלים: בלון תבערה אותר בחצר בית בעיר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו