צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

נתניהו: "ישראל תמשיך לפעול נגד ההתבססות האיראנית בסוריה"

בפתח ישיבת הממשלה התייחס רה"מ למתיחות בצפון ותיאום בין ישראל למעצמות הגדולות. "אפגש היום עם משלחת בראשות שר החוץ הרוסי, ואציג את העמדה שהצגתי בפני הנשיא פוטין". על ארה"ב: "התיאום הצבאי בשיא של כל הזמנים"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פתח את ישיבת הממשלה הבוקר בהתייחסות לסוגיות אזוריות שונות שעל הפרק. "אני מבקש לשבח את העמדה התקיפה שביטאו אתמול הנשיא טראמפ ומזכיר המדינה פומפאו נגד התוקפנות של המשטר באיראן. במשך שנים המשטר הזה פונק על ידי המעצמות, וטוב לראות שארצות הברית משנה את המשוואה הפסולה הזאת".

"בהקשר זה אני חייב לציין ששיתוף הפעולה המדיני והצבאי שלנו עם ארצות הברית הוא בשיא של כל הזמנים".

נתניהו הוסיף: "אני אפגש היום עם משלחת רוסית בראשות שר החוץ של רוסיה סרגיי לברוב ורמטכ"ל צבא רוסיה, גרסימוב. המשלחת מגיעה לבקשתו של הנשיא פוטין, בשיחה שהוא קיים איתי לפני ימים אחדים. אני אדון עמה בסוגיות אזוריות, ובראשן המצב בסוריה. אני אציג למשלחת הרוסית את העמדה שהצגתי בפני הנשיא פוטין בביקורי האחרון במוסקבה: ישראל עומדת על כך שהסכמי ההפרדה בינה לבין סוריה יכובדו כפי שכובדו במשך עשרות שנים עד פרוץ מלחמת האזרחים בסוריה, וישראל תמשיך לפעול נגד כל ניסיון של איראן וגרורותיה להתבסס צבאית בסוריה".

התקיפה בסוריה: "מדובר באתר שפיתח ושדרג מערכות הגנה"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אנו חוזים כי מצפון נפתחת רעה וראש הממשלה מפחד מאד מכך. באמת מלחמה אם תהיה עם אירן זאת תהיה אם המלחמות. כלומר זה כבר יהיה גוג ומגוג עם מלך פרס חמינאי וקים ג'ונג און מלך המגוג.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו