צילומים: מרים אלסטר ואמיר לוי / פלאש 90

אחרי ההתפטרות של בהלול: ברשימה המשותפת שוקלים צעד דרמטי

ההתפטרות של ח"כ זוהיר בהלול מהכנסת מוסיפה להעסיק את המערכת הפוליטית: לצד התגובות הצפויות מימין ומשמאל יש ברשימה המשותפת מי שרומז על צעד דרמטי הרבה יותר. וגם: בהלול תוקף את יו"ר המחנ"צ על התגובה להתפטרותו

ההתפטרות של ח"כ זוהיר בהלול מהכנסת מוסיפה להעסיק את המערכת הפוליטית: לצד התגובות הצפויות מימין ומשמאל יש ברשימה המשותפת מי שרומז על צעד דרמטי הרבה יותר.

ב'מעריב' דווח כי ח"כים מהרשימה המשותפת שוקלים יוזמה שעשויה לכלול התפטרות קולקטיבית מהכנסת של הח"כים הערבים. "הגיע הזמן להקים מועצה לאומית לערביי 48, בהתבסס על ועדת המעקב העליונה, ולהגיש התפטרות קולקטיבית מהכנסת", אמר ח״כ ג׳מעה אזבארקה (הרשימה המשותפת) לכתב יאסר עוקבי.

בתוך כך, בהלול עצמו הביע הבוקר אכזבה מהתגובה של יו"ר המחנ"צ, אבי גבאי, להתפטרותו. בראיון לגל"צ אמר בהלול: "כנראה שאבי גבאי התפלל לרגע הזה ונתתי לו אותו על מגש של זהב…הוא כנראה שמח שהתפטרתי, התגובה שלו אולי משקפת שמחה לאיד".

לטענתו, "היחסים ביני לבין גבאי חזרו דווקא למסלולם התקין, אבל עכשיו הדברים האלה מגלים טפח או טפחיים מדמותו של פוליטיקאי ממוצע במדינת ישראל. גבאי היה אמור להביע צער על לכתו של חבר כנסת".

"כנסת ישראל לא תבכה על כך": בימין מגיבים להתפטרות בהלול

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו