הרבי מסקווירא ינותח בעינו, בחסידות קוראים להתפלל

בשל ניתוח שיעבור היום כ"ק האדמו"ר מסקווירא במנהטן, קוראים בחסידות להתפלל להצלחתו • "לאור ניתוח שעובר כ"ק האדמו"ר שליט"א על העיניים, יאמרו כל המניינים אחר תפילת שחרית ספר רביעי שבתהילים", נכתב במודעה שהפיץ בית הדין של החסידות

בחסידות סקווירא בניו יורק קוראים היום (רביעי) לחסידים להתפלל לאור ניתוח שרבם, כ"ק האדמו"ר מסקווירא שליט"א, צפוי לעבור בעין.

ל-JDN נודע, כי הרבי, ששוהה בימים אלו במעון הנופש הקבוע בעיירה ניאק, על גדות נהר ההדסון, צפוי להתאשפז היום בבית החולים קולומביה במנהטן מיד לאחר תפילת שחרית, שתתקיים מוקדם יותר מהרגיל, ושם יתבצע הניתוח הקצר, שכבר בסיומו ישוב למעונו.

טרם ביצוע הניתוח פנה בית הדין של החצר בקריאה לחסידים להתפלל להצלחתו: "הננו בזה להודיע לכל אנ"ש הע"י, נכתב במודעה שנתלתה בבתי הכנסת של החסידות, "כי לאור הניתוח שעובר כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א על העיניים למחר ביום הרביעי, על כן יאמרו כל המניינים אחר תפילת שחרית ספר רביעי שבתהלים ויהי רצון שלאחריו, לרפואתו השלימה והמהירה של עטרת ראשינו כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א. וה' ברחמיו יקבל ברחמים וברצון את תפלתינו, וישלח לנו רפואות וישועות בכלל ובפרט אכי"ר".

יצויין, כי בימים חמישי ושישי ייערכו בחסידות שתי בריתות לנכדיו של האדמו"ר, בהן יישתתף כהרגלו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו