צילום: זק"א

אסון בצרפת: יעל בסיס ע"ה מאלעד נהרגה בתאונת דרכים בהרי האלפים

בתאונה קטלנית בהרי האלפים בצרפת נפצעה אישה חרדית תושבת העיר אלעד באורח אנוש וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותה. האישה, אם לארבעה, שהתה במקום לנופש עם משפחתה ונהרגה בתאונה חזיתית סמוך לעיירת הנופש

טרגדיה קשה התרחשה בשעות הערב בהרי האלפים בצרפת. במהלך תאונה חזיתית שהתרחשה בשל החלקה בכביש נהרגה האישה החרדית יעל בסיס ע"ה, תושבת העיר אלעד ואם ל-4 ילדים. שניים מילדיה היו עימה ברכב ונפצעו בדרגות פציעה שונות. כוחות הצלה שהגיעו לזירה החלו במאמצי החייאה אולם נאלצו לקבוע את מותה.

יהודה שפירא מתנדב זק״א שהיה בזירת התאונה סיפר כי ״מדובר בכביש מפותל ומסוכן מאוד. הייתי בנסיעה וראיתי את התאונה החזיתית תוך כדי נסיעה, עצרתי מיד להגיש עזרה ראשונה. נוסעת אחת הייתה מחוסרת הכרה הנוסעים נוספים שהיו ברכב פונו לבית החולים במצבים שונים. הרכב התרסק לגמרי. כוחות הרפואה שהגיעו במהירות למקום החלו בפעולות החייאה על אישה שסבלה מפגיעה רב מערכתית ונפטרה במקום.".

שפירא הוסיף כי "טיפלתי בגופה בשטח ומקביל יצרתי קשר עם מפקד יחידה הבינלאומי של זק״א מתי גולדשטיין שפעל בשיתוף צוות זק"א צרפת מול הרשות המקומית כדי שנוכל לטפל על פי ההלכה היהודית ואכן אספנו את הממצאים הרבים בזירת התאונה״. מארגון זק"א נמסר כי ביחידה הבינלאומי של זק״א פועלים בשיתוף חדר המצב של משרד החוץ במטרה לקבל ויתור נתיחת והטסת הגופה לארץ בהקדם האפשרי.

אליעזר סמט מדוברות זק"א אומר בשיחה לJDN כי צוות זק"א המקומי השיג במיידי אישור לוויתור נתיחת הגופה ופועל יחד עם משרד החוץ להבאת הגופה לארץ בהקדם.

צילום: זק"א
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה השם שלה???

כמה אסונות עוד צריכים לקרות עד שנתחיל לשמוע בקול השל"ה הק' שאמר 'בין הזמנים לא יפקד ולא יזכר'? אשרי חלקם של אותם שכבר שומעים בקולו.

מתי כבר גדולי הדור יחליפו את הזמנים?
חודש אב לא זמן טוב ליהודים בשביל טיולים ונופש.וכל עניין בין הזמנים לא נכון.עשו כאן טעות.
אני דורש מגדולי הדור להזיז את זמני בין הזמנים לחדש מר חשוון .אחד הצאצאים מהפלא יועץ נתן לי עצה זאת. פעם חדש חשוון היה גשום וקשה היה לצאת לחופשה אבל כיום בזמנים הקרובים לגאולה מזג האויר נשתנה ולכן עדיין לא קר ונאה אפילו יותר בחדש חשוון. שלישראל יהיו פחות סכנות ויותר סייתע דשמייא. בהצלחה רבה.

היי, הכרתי את ההרוגה באופן אישי… אישה מדהימה ואמא לביאה!
כולנו עדיין בהלם שזה באמת נכון… היינו בהלוויה, בשבעה ובעליה לקבר, אבל אף אחד לא באמת מעכל….
עמ"י צריך להתחזק! אנחנו בתקופה שלפני בוא המשיח! מרגישים את זה בכל דבר…..
הירידה הרוחנית, האסונות שהקב"ה מנסה לעורר אותנו!
הלוואי שיהיו ביננו אנשים חזקים שיבינו שלא צריך לעשות מעשים אדירים כדי לקרב את המשיח, אלא רק התחזקות הכי קטנה ורק כך נקרב את הגאולה ונזכה לפגוש את יקירנו שעזבו אותנו….

הכרתי אותה גם היא היתה אמא שלי ועדיין אמא שלי והיא היתה אמא מקסימה אוהבת ???

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו