צילום: הדס פרוש / פלאש 90

דיווח: תשתית ראייתית לעבירת שוחד של נתניהו בתיק 4000

ע"פ דיווח בחברת החדשות, ביום שישי צפויה להתקיים חקירתו האחרונה של נתניהו במסגרת הפרשה. לאחר חקירתו הקודמת נמסר מלשכת נתניהו: "הוא לא עשה שום שירות מיוחד לשאול אלוביץ'. תיק 4000 לא היה ולא נברא"

ביום שישי הקרוב צפוי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להיחקר בפעם האחרונה במסגרת פרשת בזק – תיק 4000 – כך נחשף הערב בחברת החדשות.

ע"פ הדיווח של העיתונאי משה נוסבאום, בידי המשטרה קיימת תשתית ראייתית לעבירות שוחד של נתניהו בפרשה.

בסביבתו של רה"מ הגיבו לדיווח ותהו: "אם קיימת תשתית ראייתית – מדוע נדרשת חקירה נוספת?".

כזכור, לאחר חקירתו הקודמת של רה"מ נמסר מטעמו כי "בפני ראש הממשלה לא הוצג היום שום דבר חדש. ראש הממשלה נתניהו מעולם לא עשה עסקה עם אלוביץ' תמורת סיקור אוהד. להיפך, לאורך שנים ראש הממשלה נתניהו סוקר בעקביות באופן עויין באתר "וואלה". סיקור שלילי זה הגיע לשיאו בשיטפון של כתבות ארסיות דווקא ערב הבחירות ב-2015, בניסיון לשכנע את הציבור להצביע נגדו. זה בדיוק פרק הזמן שבו מעלילים עליו שעשה כביכול את עסקת בזק-יס.

"גם הטענה על יחס מיוחד לאלוביץ' בעסקת בזק-יס היא מופרכת. ראש הממשלה חתם על עסקת המיזוג לאחר שורת החלטות של ועדות מקצועיות, לרבות הרשות להגבלים עסקיים ומועצת הכבלים והלוויין, ולאחר הנחייה מפורשת של היועצת המשפטית של משרד התקשורת. אין מקרה אחד שהוצג בפני ראש הממשלה, שבו כשר תקשורת הוא לא חתם על ההמלצות של גורמי המקצוע – וכך נהג גם במקרה זה. הוא לא עשה שום שירות מיוחד לאלוביץ'. תיק 4000 לא היה ולא נברא".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו