בזמן שהחרדים מתמהמהים: בלוך צוברת תאוצה בסקרים

בזמן שהמשא ומתן בין המפלגות החרדיות בשאלה מי מבין הנציגים החרדים יתמודד לראשות העיר, המועמדת החילונית מתחילה לצבור תאוצה ועוקפת את אבוטבול באחוז אחד בסקר שנערך בעיר. עוד בסקר, מפת המנדטים הצפויה • הסקר המלא

חודשיים וחצי לפני מועד הבחירות, עליזה בלוך מדביקה את הפער מול ראש העיר המכהן בבית שמש משה אבוטבול. בסקר של מכון המחקר "הגל החדש" שנעשה בשבוע האחרון וכלל כ400 תושבי בית שמש – מובילה בלוך בפער של 1% על משה אבוטבול מבין האנשים שהצהירו כי יבואו להצביע. 46% מול 45%, 9% עדיין לא החליטו.

זהו הסקר השני שעושה "הגל החדש" בעיר, בסקר הקודם הוביל אבוטבול ב9% ומספר המתלבטים עמד על 28%. על פי הסקר, בלוך זוכה גם לתמיכתם של תושבים חרדים, מניתוח תוצאות הסקר עולה כי למעלה מ20% מהחרדים יצביעו ככל הנראה לבלוך. 15% הצהירו על זה בפירוש בסקר ו19% אמרו כי הם מתלבטים בין המועמדים.

הסקר גם בדק את מפת המנדטים ובחלקיות מנדטים. הליכוד – 1.5, רשימתה של עליזה בלוך – 2.4, בית יהודי – 1.7, כולנו בראשות מנשה אליאס – 0.6, בית שמש אחת – ריצרד פרס – 0.7, רשימתו של מוטי כהן – 1.7, דור אחר בראשות מאיר בלעיש – 0.2, רשימתו של הרב דוד עסיס – 0.8, רשימת טוב – 0.6, אגודת ישראל – ג – 2.1, שלומי אמונים כח – 2, דגל התורה – חן – 5.1 וש"ס בראשות אבוטבול – 1.8.

https://archive.jdn.co.il/breakingnews/1032986

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו