צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

משבר השבת • גם הבוקר: מסרים סותרים מכיוונו של ראש הממשלה

ראש הסגל בלשכת רה"מ התקשר אמש לשר כץ והביע את שביעות רצונו של נתניהו מהצהרותיו של כץ לתקשורת. במקביל, גורם אחר בלשכה תקף את כץ וטען: "הטעויות שלו מתחילות להרגיז. איך במשרד התחבורה לא מזהים מראש את הנפיצות?"

טקטיקה מכוונת או חוסר תיאום? המשחק הכפול של נתניהו סביב משבר השבת ממשיך להתקיים גם הבוקר, כאשר ע"פ דיווח ב'כאן' ראש הסגל בלשכת רה"מ, יואב הורביץ, התקשר אמש לשר ישראל כץ והביע את שביעות הרצון של נתניהו מהצהרותיו התקיפות לכלי התקשורת.

מנגד, בגל"צ צוטט בכיכר בלשכה כאומר: "הטעויות של השר ישראל כץ מתחילות להרגיז. איך קורה שמגיעה בקשה לעבודות בשבת ובמשרד התחבורה לא מזהים מראש את הנפיצות, לפני שזה מתפתח לכדי משבר?!".

כץ עצמו אמר הבוקר בראיון ל'כאן' כי הוא קיבל גיבוי מלא למהלכיו מנתניהו.

הוא הוסיף: "כמו שאין לסגור את נתיבי איילון באמצע השבוע, כך לא צריך לעשות את זה בשישה סופי שבוע, רק כדי לבנות גשר הולכי רגל. המציאות בנתיבי איילון בחודשים הקרובים, היא עבודות חישמול כדי להשלים את הקו לירושלים. בעניין הגשר צריך שיקול דעת. הרכבת תשרת מאות אלפי אנשים. זה לא כמו גשר להולכי רגל".

על הביקורת נגדו: "אני מודע לזה שיש פה מתקפה רבתית. קודם כל חולדאי, לא היה כשפוצצתי את הגשר לרכבת הקלה בתל אביב. כל מי שמותח עליי ביקורת לא עשה כלום. גם מה שגבאי מבטיח לעשות – אני עשיתי מזמן".

הצביעות: מזדעקים נגד השבת, שותקים כאשר סוגרים את העיר למצעדים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו