לקראת השנה החדשה, האדמו"ר במכתב לחסידיו: להתרחק מהכיעור

האדמו"ר מאלכסנר בברכת השנים קרא להתחזק "הן בסור מרע, להתרחק מהכיעור ואף מהדומה לו, והן בעשה טוב, בהתמדת לימוד התורה וקיום מצוותיה כראוי, ובעבודת הלב בתפילה כהלכתה, עם הזהירות שלא לדבר מתחילת תפילת הציבור עד סופה"

בשלהי שנת ה'תשע"ח, פרסם האדמו"ר מאלכסנדר מכתב לחסידיו עם ברכת השנים לקראת פרוס השנה החדשה את כנפיה, והוא פורסם בקרב ריכוזי החסידות בארץ ובעולם. JDN עם המכתב המלא:

"לקראת השנה החדשה הבעל"ט הנני בזה לברך את ידידי אחי ורעי אנ"ש עם כל בני ביתם שיחיו לאורך ימים טובים ויכתבו ויחתמו לאלתר לחיים טובים ולשלום.

"ובימי הכנה אלו נתעורר מעומק הלב לשוב אל ה', בחרטה על העבר, ובעיקר בהוספת קבלות טובות לעתיד, הן בסור מרע, להתרחק – וגם להרחיק את כל בני הבית – מהכיעור ואף מהדומה לו, והן בעשה טוב, בהתמדת לימוד התורה וקיום מצוותיה כראוי, ובעבודת הלב בתפילה כהלכתה, עם הזהירות שלא לדבר מתחילת תפילת הציבור עד סופה.

"ובכן נבוא אל המלך מלכו של עולם לבקש רחמים לקראת השנה הבאה עלינו לטובה.

"ויהי רצון שיעלה זכרונינו לטובה לפני אבינו שבשמים לחנינו בשנת גאולה וישועה כללית ופרטית, בבריאות הגוף והנפש, נחת דקדושה מכל יוצ"ח, זיווגים הגונים ופרנסה טובה בריוח. ונזכה להתמיד לעשות רצון ה' ולעבדו בשמחה ובטוב לב מרוב כל.

"אלו דברי המעתיר בעדכם לשנה טובה ומתוקה, דורש שלומכם הטוב בלונ"ח כל הימים" חתום בחתימת יד קדשו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו