אופס, לאיפה ברחו המנדטים? צילום: Gili Yaari /FLASH90

חקירות? הליכוד שוב מזנקת בסקרים, כפול מיש עתיד

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך להיות פופולרי ו33% ממצביעי הליכוד אפילו לא מצליחים לחשוב מי מתאים לכהן כיו"ר הליכוד אחרי 'עידן נתניהו'. הליכוד מקבל בסקר הערב פי שתיים מיש עתיד, יותר מפי שלוש מהמחנה הציוני והבית היהודי

חקירות? משבר קואליציוני? אין יותר טוב טוב מסקר טרי כדי לנסות לנחש מה הציבור הישראלי חושב, אם כי מניסיון העבר סקרים "זה טוב להריח" אבל לא יותר מזה. אז כמה מקבל ראש המשלה בנימין נתניהו? למרות ש.. ולמרות ש…. בסקר מיוחד שנערך על ידי פאנלס פוליטיקס בשיתוף Panel4all ופורסם הערב בערוץ 12, אם הבחירות לכנסת היו מתקיימות היום, מפלגת "הליכוד" בראשות נתניהו הייתה גורפת 36 מנדטים.

אחריו ברשימה, יש עתיד עם 18 מנדטים. נתון מעניין בסקר הוא שמספר הזהב הוא 11, גם המחנה הציוני, גם הבית היהודי וגם הרשימה המשותפת מקבלים על פי הסקר 11 מנדטים לכל מפלגה. ליברמן וכולנו 6, מר"צ ומפלגתה של אורל לוי אבקסיס 5. בגזרת המפלגות החרדיות: יהדות התורה עם 7 מנדטים וש"ס בראשות אריה דרעי עם 4 מנדטים.

מי שהשיב כי יצביא ליכוד, נשאל מי לדעתך מתאים להיות יו"ר הליכוד בעידן שאחר נתניהו? 16% גדעון סער, 12% איילת שקד, 10% מירי רגב, גלעד ארדן וליברמן 8%, ישראל כץ 7% ומשה כחלון 6% בלבד. 33% מהנשאלים שהשיבו כי אינם יודעים מי מתאים להחליף את נתניהו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו