צילום: קובי הר צבי

גם בסיבוב השני: יוסי דייטש מנצח במירוץ לראשות העיר

על פי סקר קמיל פוקס, המועמד החרדי יוסי דייטש לא רק מנצח בסיבוב ראשון עם יותר מ 40 אחוז, אלא גם בסיבוב השני - אם יכפה עליו - הוא מנצח כל אחד משלוש המועמדים המובילים האחרים: עופר ברקוביץ, זאב אלקין ומשה ליאון

הבחירות לראשות העיר ירושלים: על פי סקר קמיל פוקס, המועמד החרדי יוסי דייטש לא רק מנצח בסיבוב ראשון עם יותר מ 40 אחוז, אלא גם בסיבוב שני, אם יכפה עליו, הוא מנצח כל אחד משלוש המועמדים; ברקוביץ, אלקין וליאון.

מדובר בנתון מענין לאור העובדה כי עד כה צפו הסקרים לדייטש הפסד בסיבוב השני.

באגודת ישראל מרוצים: עוד לפני קמפיין, יוסי דייטש במקום השני


להלן האופציות והתרחישים השונים כפי שנבדקו בסקר המקיף שנערך בין 620 מצביעים:

דייטש זוכה ל 41 אחוזי תמיכה במרוץ של שבעה מתמודדים, (אפשטיין לא נבדק) ו-45 אחוזי תמיכה, במירוץ משולש מול אלקין 25% וברקוביץ 30%, בהנחה שליאון פורש מהמירוץ, זאת בהתאם להמשך הדישדוש שלו באחוזי התמיכה – גם בסקר זה.

במידה וליאון נשאר במירוץ משולש ואלקין הוא זה שפורש, דייטש נוסק ל 47 אחוזי תמיכה. ברקוביץ 36% וליאון עם 17% בלבד.

הנתונים המפתעים בסקר, מגיעים בשלב הדו קרב – סיבוב שני. בסיטואציה בה דייטש מתמודד מול כל אחד מהמועמדים, הסוקר קמיל פוקס מצא שדייטש מנצח את כולם.

מול ברקוביץ זוכה ל 59 אחוזי תמיכה, עם כ 20 אחוזי תמיכה מחוץ למגזר החרדי. מול אלקין ל 56%. מול ליאון, התוצאה מוחצת עוד יותר 70% תמיכה בדייטש.

יצויין כי נקודת ההנחה המרכזית עליה נשאלו הנסקרים בסקר זה, היא: בהנחה וישנה אחדות חרדית בתמיכה ביוסי דייטש, כיצד הייתם מצביעים.

כמו כן, סיכום האחוזים הוא בקרב בעלי הדיעה, כלומר אלו הבטוחים כבר כעת בהצבעתם – כ 70 אחוז מהמשתתפים בסקר.

לראשונה סקר לא ממומן: יוסי דייטש במקום הראשון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו