Yonatan Sindel/Flash90

ארדן עדכן את אלשיך: לא תוארך תקופת כהונתך כמפכ"ל

כהונתו של המפכ"ל רוני אלשיך לא תוארך ותסתיים בחודש דצמבר כפי שקבעה הממשלה בעת מינויו - כך הודיע השר הממונה למפכ"ל במהלך פגישתם היום. המועמדים כעת לתפקיד: יורם הלוי, משה אדרי ומועמד נוסף

השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן נפגש עם מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשיך, והודיע לו כי החליט שכהונתו כמפכ"ל לא תוארך לתקופת כהונה נוספת וכי היא תסתיים כמתוכנן, בחודש דצמבר, במועד אותו קבעה הממשלה בעת מינויו למפכ"ל.

השר ארדן הודה למפכ"ל אלשיך על שירותו רב השנים ועתיר ההישגים למען ביטחון המדינה ואזרחיה, וציין כי במהלך כהונת המפכ"ל, משטרת ישראל התעצמה ועברה שינויים ותהליכים חשובים, ששיפרו את תפקודה ואת יכולותיה.

עוד נמסר כי השר ארדן יכנס אחר הצהריים מסיבת עיתונאים בה יציג את המועמדים הסופיים אשר מהם יבחר את המפכ"ל הבא של משטרת ישראל. על פי הדיווחים, המועמדים לתפקיד הם יורם הלוי, משה צ'יקו אדרי ומועמד נוסף שטרם ברורה זהותו.

מדוברות המשטרה נמסר כי מפכ"ל המשטרה הודה לשר על בחירתו למפכ"ל המשטרה לפני כ- 3 שנים ועל הזכות שנפלה בחלקו לפקד ולהוביל 31 אלף שוטרים ו- 33 אלף מתנדבים שאחראים על הביטחון האישי של אזרחי מדינת ישראל. המפכ"ל יסיים את כהונתו אחרי 38 שנות שירות בארגוני הביטחון בשליחות למען מדינת ישראל ואזרחיה. המפכ"ל מאחל הצלחה למי שייבחר ויעמוד לרשותו לסייע ככל שיידרש לכך.

המפכ"ל אלשיך הוסיף כי "משטרת ישראל עומדת בחזית ההגנה על דמותה, צלמה, ביטחונה ויושרתה של המדינה. משימות אלה הם צו מצפונה של משטרת ישראל. הן עמדו והועמדו למבחן ואני משוכנע שמשטרת ישראל תמשיך לעמוד על המשמר על עצמאותה של המדינה, חוסנה החברתי ואיכות חיי תושביה".

דיווח: מקורביו של אלשיך מפצירים בו להודיע על סיום כהונתו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו