Hadas Parush/Flash90

המשטרה על תחקיר דני דנון: אין חשד לביצוע עבירות פליליות

המשטרה סיימה את הבדיקה בעניינו של שגריר ישראל באו"ם דני דנון שעל פי תחקיר 'חדשות 2' העסיק בתשלום כ-100 פעילי ליכוד בעמותת "עושים ציונות", ובתמורה הם התגייסו לתמוך בו. "לא נמצאה תשתית ראייתית המצביעה על חשד לביצוע עבירות פליליות"

המשטרה הודיעה הערב כי סיימה בדיקה שהחלה בעקבות פרסום תחקיר בעניינו של דני דנון שגריר ישראל באו"ם שעניינה חשד לביצוע עבירות בתחום טוהר המידות ושחיתות ציבורית. מטרת הבדיקה שבוצעה הייתה לבחון האם ההתנהלות שתוארה בתחקיר עולה לכדי ביצוע עבירות פליליות.

הבדיקה נפתחה בעקבות פנייה של פרקליט המדינה לראש אגף החקירות והמודיעין, התנהלה ביחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 ולוותה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

עם סיום הבדיקה סבורה היחידה החוקרת כי לא נמצאה תשתית ראייתית המצביעה על חשד לביצוע עבירות פליליות, כפי שהוצג בתחקיר. תיק המשטרה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות לצורך עיון והחלטה.

בנובמבר 2017 פורסם תחקיר של העיתונאי עמית סגל ב'חדשות 2' שלפיו דנון העסיק בתשלום כ-100 פעילי ליכוד בעמותת "עושים ציונות", ובתמורה הם התגייסו לתמוך בו. בראיון למגזין החג של 'יום ליום' הכחיש דנון את הטענות ואמר כי, "אני בחיים הציבורים כבר עשרות שנים, אני תמיד פעלתי על פי כל התקנות ועל פי כל הכללים ואני מתכוון להמשיך לעשות כך גם בעתיד".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו