צילום: דובר צה"ל

נתפס המחבל מפיגוע הדקירה: "גם החשבון עם הרוצח מברקן ייסגר"

הותר לפרסום כי נעצר המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בכיכר החטיבה בשומרון ופצע חייל צה"ל באורך בינוני. המחבל, בן 19, תושב גמאעין, הועבר לחקירת שב"כ. ליברמן: "חוזרים להתמקד במשימה העיקרית - ללכוד את הרוצח המתועב מברקן"

בוידאו: עד ראיה מספר על האירוע. צילום: מאיר עמרני

הותר לפרסום כי בעקבות פעילות מודיעינית ומבצעית של שירות הביטחון הכללי, הביאו הימ״מ – היחידה ללוחמה בטרור של משמר הגבול/משטרת ישראל בשת"פ צה"ל למעצרו של המחבל אשר ביצע את פיגוע הדקירה בכיכר החטיבה בשומרון (היום, חמישי) בו נפצע חייל צה"ל באורך בינוני. המחבל, בן 19 , תושב גמאעין, הועבר לחקירת שב"כ.

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "עבודה מודיעינית ומבצעית יוצאת דופן הביאה ללכידת המחבל, שעות אחרי הפיגוע שביצע בכיכר חטמ"ר שומרון. כל האמצעים הללו ורבים נוספים חוזרים להתמקד במשימה העיקרית- ללכוד את הרוצח המתועב מברקן. גם החשבון איתו ייסגר במהרה". מוקדם יותר אמר ראש הממשלה נתניהו כי "אנחנו נחושים לפעול נגד הטרור בכל מקום, למצוא את המרצחים ולמצוא את המפגעים".

כידוע, חייל צה"ל במילואים נפצע באורח קשה בפיגוע דקירה בכיכר החטיבה המרכזית בשומרון, חיילים אחרים פתחו לכיוונו באש אך הוא הצליח להימלט. בנוסף, אזרחית שעמדה בקרבת מקום נפצעה קל מרסיסים. החייל, בן 32, פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בלינסון בפתח תקווה. הוא נפצע מדקירה בפלג גופו העליון באזור החזה.

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, אמר בגל"צ מיד לאחר הפיגוע: "אנחנו עדים לפיגוע שני בשומרון תוך שבוע, ואנחנו לא נקבל מצב של טפטוף פיגועים. אנחנו אזרחים של מדינת ישראל ודורשים פעילות תגמול של צה"ל. לא נקבל מצב כזה, יש לנו צה"ל חזק, הכי חזק. צה"ל צריך לצאת למבצע צבאי, כולל נגד הרשות הפלסטינית, כי אנחנו מקבלים גל טרור עם הרוגים. לא נתפשר. ממשלת ישראל צריכה לתת תשובה ניצחת צבאית בכל מקום שיש פיגוע, צריך להודיע על התרחבות הבנייה".

בתוך כך, כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר המחבל שביצע את הפיגוע באיזור התעשייה ברקן בתחילת השבוע. צה"ל, שב"כ וגופי ביטחון פועלים בכוחות מתוגברים ומבצעים חיפושים נרחבים בכפר שוויכה שבמרחב החטיבה המרחבית "מנשה" ממנו יצא המחבל. במסגרת הפעילות בוצעו מספר מעצרים בכפר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

במה עסקינן?? בעינייני רודף ונרדף? נהרג ונרצח?
אין להם תורה, אין להם מידות ולא מוסר.
הם יושבי קרנות שעובדים עבודה זרה,הממשל והשלטונות במדינת ישראל. שיכלמו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו