צילום: פלאש 90

חמאס והג'יהאד האסלאמי מתנערים מאחריות: "לא אחראים לירי"

חמאס והג'יהאד האסלאמי התנערו מאחריות לשיגורים בהודעה משותפת. "אנו דוחים את הניסיונות חסרי האחריות שנועדו לחבל במאמץ המצרי". פרשן מוכר של חמאס בעזה מאותת על רצון להרגיע ולהכיל את האירוע ולא להגרר להסלמה

חמאס והג'יהאד האסלאמי התנערו מאחריות לשיגורים בהודעה משותפת. "חדר המבצעים המשותף של הפלגים הפלסטינים" הגיב לאירועים ומסר: "אנו דוחים את הניסיונות חסרי האחריות שנועדו לערער את המצב ולחבל במאמץ המצרי ובכלל זה שיגור הטילים. לצד זאת, אנו מדגישים את מוכנותנו לפעול נגד התוקפנות".

מלבד ההודעה החריגה על ההתנגדות לירי הלילי, פרשן מוכר של חמאס בעזה אותת על רצון להרגיע ולהכיל את האירוע ולא להגרר להסלמה. לדבריו, הירי היה מקרי ולא החלטה של ​​פלגי ההתנגדות. הוא אמנם אמר כי הפלגים בעזה מוכנים "להתמודד עם התוקפנות של ישראל וללכת עד קצה הגבול", אך לטענתו "יש מי שרוצה לשבש את הקונצנזוס ולפגוע בצעדות השיבה". הפרשן סיכם את דבריו בקביעה כי להכיל את האירוע חשוב יותר מאשר להיכנס לעימות צבאי וכי הדבר החשוב ביותר הוא להסיר את המצור מעל עזה.

צה"ל הודיע כי כלי טיס תקף חוליית מחבלים בצפון רצועת עזה במהלך נסיון לביצוע ירי רקטי לעבר שטח ישראל: "במהלך האירוע הופעלה אזעקת צבע אדום במועצה האזורית חוף אשקלון". בעקבות האזעקה אותרה לפחות נפילה אחת בשטח פתוח. התקשורת הפלסטינית מדווחת כי חמאס פינה מפקדות צבאיות ברצועה מיד אחרי שיגור הרקטות מחשש לתגובה ישראלית. בכירי הארגון פונו למקומות מסתור.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כמו אחרי אסון אוסלו (שהקב"ה העניש אותנו)
לאחר כל פיגוע שעשה ערפאת הוא הסביר שאת זה עשו הגיהאד, החמאס, פלג אבו מוסה וכו'
מדינה שמנוהלת על ידי אחינו תינוקות שנשבו לדעות כפירה רעילה אנו לומדי התורה חייבים להרבות בתורה ותפילה ליושב מרום.

זה באמת לא החמ"ס.
נ'ל שיש חשודים או חיילים אירנים או מהחיזבאללה שנמצאים בעזה ומבצעים פעולות ומקבלים הוראות מהחזבאללה ואולי ממנהיגי אירן.

במקום שיגידו (בנוסף להודעה שלהם שזה לא הם ) סליחה אנחנו נטפל בעניין ובמי ששיגר את הטיל הם אומרים "אנחנו מוכנים לכל תרחיש"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו