Miriam Alster/Flash90

ועדת האתיקה נזפה בליברמן: "מצאה זמן לנזוף בשר הביטחון"

ועדת האתיקה החליטה להטיל על ליברמן נזיפה בעקבות שכינה אתה ח"כ זועבי "מחבלת". ח"כ פורר: "‏בזמן ששר הביטחון עסוק בביטחון ישראל מפני החברים של זועבי ששולחים רקטות, מצאה ועדת האתיקה זמן לנזוף בשר הביטחון על כך שתיאר את המציאות"

ועדת האתיקה של הכנסת החליטה להטיל על שר הביטחון אביגדור ליברמן נזיפה בעקבות קובלנה שהגישה נגדו חברת הכנסת חנין זועבי לאחר שכינה אותה בחשבון הטוויטר שלו "מחבלת". "בהחלטתה שבה ועדת האתיקה על עמדתה העקרונית לפיה אין מקום בשיח הציבורי הלגיטימי לביטויים מסוג זה המופנים באופן אישי כלפי נבחרי ציבור על ידי עמיתיהם", נמסר מדוברות הכנסת.

ח"כ עודד פורר מישראל ביתנו כתב בתגובה, "‏בזמן ששר הביטחון עסוק בביטחון ישראל מפני החברים של זועבי ששולחים רקטות, מחבלים לגדר ומקבלים גיבוי מזועבי שניסתה להתסיס את השטח גם בתוך ישראל, מצאה ועדת האתיקה זמן לנזוף בשר הביטחון על כך שתיאר את המציאות. מי שתומכת במחבלים, יוצאת למשט חבלה ותומכת במאבק המזויין נגד ישראל היא מחבלת".

זועבי מסרה אחרי ההחלטה: "מר ליברמן קיבל נזיפה מועדת האתיקה. גזענים תומכי האפרטהייד, הטרנספר והירי על אוכלוסייה אזרחית מקבלים רק נזיפה. ודווקא אלה המתריעים ונאבקים נגד רצח ומצור והפצצות על אוכלוסייה אזרחית, זוכים להרחקה, השתקה ורצח אופי. מעשיו של ליברמן לא יובילו אותו לדיון בוועדת האתיקה של הכנסת, אלא לדיון בבית הדין הבינלאומי בהאג, כי שם דנים בפשעי המלחמה אותם הוא מבצע".

כזכור, בתחילת חודש יוני תקף ליברמן את חברת הכנסת זועבי, ויצא נגד מפלגות וח"כים שלטענתו מסרבים לחתום על הצעת חוק להדיחה מהכנסת. "המחבלת זועבי נמצאת בכנסת ומקדמת טרור נגד חיילי צה"ל ואזרחי ישראל רק בגלל שחברי כנסת מהמחנה הציוני, יש עתיד והמפלגות החרדיות, מסרבים לחתום על ההצעה של ח"כ עודד פורר להדיחה על פי חוק".

בהמשך, ליברמן תקף באופן אישי חברי כנסת שלטענתו מתנגדים להצעת החוק: "לא מצליח להבין למה יעקב ליצמן, יצחק הרצוג ועפר שלח נותנים יד לטרוריסטית הזו", כתב והוסיף: "זה בסדר תמר זנדברג, ממך אין לאף אחד ציפיות". הוא סיים בקריאה לגולשים להפעיל לחץ על הח"כים שמתנגדים להצעת החוק.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שלום לאוהבי יהודים .. ודאי לא לשמאל ההזוי והמטומטם שהם רעים וחטאים לבורא עולם .. כל שכן המחבלת חנין זובי . והטרוריסט הדפוק אחמד זיבי .. צריך לדון אותם כמו מחבלי חמס .. ימח שמם ויאבד זכרם וזכר אבותם . אמן ואמן . ככה צריך לומר להם לדפוקים הללו חמורים . טפשים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו