צילומים: פלאש 90

סערת סער • עימות חזיתי בין השר לשעבר למקורבי רה"מ

"עלילה שקרית" ו"חציית קו אדום" אלו רק חלק מהביטויים בהם הגיב הבוקר גדעון סער לשעבר על ההאשמות כאילו הוא יזם פוטש נגד נתניהו • בסביבת נתניהו מסרבים להתרגש: "סער חתרן. מי שקורא לרה"מ 'שקרן' כנראה החליט להתאבד בליכוד"

הסערה בתוך הליכוד: מה שהתחיל בפרסום על חשש של נתניהו מריבלין נמשך באמירה מפורשת של נתניהו על ניסיון פוטש נגדו ובהפניית אצבע מאשימה לעבר גדעון סער בעיתון 'ישראל היום', שופרו של רה"מ.

סער מצדו הגיב הבוקר בפעם הראשונה בקולו לסערה. "ראש הממשלה נתניהו בחר אתמול לטפול עלי עלילה שקרית. יש מצבים בחיים שצריך לדעת לספוג אבל האמת היא שנחצה פה קו אדום. לנתניהו יש הרבה אויבים, אני לא אחד מהם" אמר סער בראיון לגל"צ.

הוא הוסיף: "סייעתי לנתניהו להיבחר, הוא יודע זאת….לצערי הוא מוקף אנשים חורשי רעות ומזימות שטובות המדינה והליכוד לא נגד עיניהם. זה פוגע בתנועה ומזרים רעל בעורקיה. אני קורא לראש הממשלה להציג ראיות או לחזור בו מהדברים".

הוא הכחיש את כל הפרסומים על גישושים שביצע אצל שרים בכירים ואצל נשיא המדינה בנושא. "תמיד הייתי לויאלי לראש התנועה", אמר. הוא הציג ראיה לצדקת טענותיו מהעובדה ששרים וח"כים בכירים הצהירו שאינם מאמינים לטענות שנשמעו נגדו.

גורם מקורב לראש הממשלה מסר בתגובה: "התגובה ההיסטרית של גדעון סער וגידופיו נגד ראש הממשלה נתניהו רק מוכיחים את מה שכל העובדות מראות: גדעון סער הוא חתרן שניסה להדיח את ראש הממשלה נתניהו בניגוד לרצון בוחרי הליכוד. תאוות הכוח שלו גרמה לו שלא להיזהר בשבועות האחרונים, כשדיבר עם שרים וחברי כנסת וחשף את מזימתו להדחת נתניהו, אחרי שרה״מ יוביל את הליכוד לניצחון בבחירות".

יונתן אוריך, אחראי צוות הניו-מדיה בלשכה מסר: "תגובה היסטרית של גדעון סער. מי שקורא לראש הממשלה "שקרן" כנראה החליט להתאבד בליכוד"

שר בליכוד: "סער ניסה להקים סיעת בת לרשימת הליכוד בכנסת"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא סובל את שניהם אבל שקוף לגמרי שביבי המציא את הסיפור בכוונת מכוון ליצור דרמה שתבטיח עננה כבדה מעל הנשיא ומעל סער בתקופת הבחירות. בחזקת הכן בוחריך לחורף. זה תעלול שקוף נבסי וילדותי. הוא לא פאראנואיד. הוא נוכל מתוחכם ותו לא! בקשר לסער עליו נאמר כבר שהפשפש טיפס למעלה…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו