Yaakov Lederman/Flash90

מונטג: "לא נשתק את העירייה אבל נדאג לאינטרסים של הציבור החרדי"

משה מונטג, נציג דגל התורה בבית שמש: "אם יש מי שחושב שאפשר לקנות מפלגה אחת תמורת ג'וב לקואליציה, הציבור לא יסלח לו". ח"כ מוזס: ״אני קורא לאבוטבול, שלא לפרוש מתפקידו עד להשלמת כניסת הגוש החרדי המאוחד לקואליציה"

ימים בודדים לאחר התבהרות המצב בבית שמש, במפלגות החרדיות נערכים למשא ומתן קשוח עם ראש העיר הנבחרת. במקביל, מנסים לבדוק מה השתבש בעיר בדרך לניצחון של אבוטבול שהיה נראה מובטח.

משה מונטג, נציג דגל התורה בעיר אמר הבוקר בראיון ל'קול חי' כי, "ראש עיר בלי קואליציה לא יכול להתנהל. לא נשתק את העירייה אבל נדאג לאינטרסים של הציבור החרדי, גם אם ראש העיר לא משלנו. נישאר מאוחדים, כל 13 המנדטים החרדים, כולל נציג חב"ד בבית היהודי".

עוד הוסיף כי, "לא נכשלנו. קיבלנו רוב במועצת העיר. אם יש מי שחושב שאפשר לקנות מפלגה אחת תמורת ג'וב לקואליציה, הציבור לא יסלח לו. הציבור החרדי אמר את דברו: הוא רוב במועצת העיר. נפעל בצורה מאוחדת".

ח"כ מנחם אליעזר מוזס אמר הבוקר כי, ״אני קורא לראש עיריית בית שמש היוצא משה אבוטבול, שלא לפרוש מתפקידו עד להשלמת כניסת הגוש החרדי המאוחד לקואליציה והשגת המטרות של הציבור החרדי״.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חייבים להישאר מאוחדים, זה הכח הכי גדול.
אנו התושבים קוראים לכולם להתאחד!!
את אבוטבול כבר אי אפשר להחזיר לראשות העיר, לפחות שישאר כח לחרדים בניהול.
הגב' הזאת בלוך אין לדעת מה כוונותיה ומה מתכננת, אם הייתה יכולה כנראה שלא הייתה מכניסה חרדים איתה לקואליציה, זו כבר נורה אדומה..
רק שאין לה כ"כ ברירה עכשיו!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו