רוצים לגבות את הווטסאפ שלכם? אל תדלגו על הכתבה הזאת

כפי שדווח ב'ביזנעס', הגיבוי בוואטסאפ יישמר החל ממחר בגוגל דרייב - ללא עלות בנפח אחסון הגוגל דרייב שלכם • יש לכם גיבוי ישן שחשוב לכם? יש לכם שעות ספורות לשמור אותו בגיבוי חיצוני • המדריך המלא

הלילה, ה-12 לנובמבר למניינם, ייכנס לתוקפו שיתוף הפעולה החדש של וואטסאפ וגוגל.

במסגרת ההסכם שנחתם בין ענקיות האינטרנט, יישמר גיבוי הוואטסאפ שלכם בשירות הענן של גוגל והוא לא 'יעלה' לכם באחסון של גוגל הכולל 15 ג'יגה למשתמשים שאינם משלמים עבור שירותי הענן המורחבים.
ביזנעס שימושי
מדי יום, עם העלאת הגיבוי החדש לחשבון הגוגל דרייב שלכם, יימחק אוטומטית הגיבוי הקודם – שיוחלף בחדש. כך שאם שמרתם בענן גיבוי ישן מצ'אטים שלא קיימים כעת בוואטסאפ שלכם, יש לכם שעות ספורות להוריד את קובץ הגיבוי ולשמור אותו באחסון שונה – טרם יוחלף בגיבוי של מחר.

מיוחד: איך מקיימים מצוות בעזרת 'הווטסאפ'?

הרווח של גוגל
כמו תמיד, גם הפעם עומד מאחורי המהלך שיקול עסקי שצפוי להכניס לגוגל סכומי עתק. שכן ברגע שתגבו את כל תוכן השיחות שלכם לאחסון בענן של גוגל, תספקו לה למעשה את כל המידע על תחומי העניין שלכם והמידע אותו אתם מחפשים בכל רגע נתון. החל מתופעות חברתיות ועד להתעניינות ברכישת מוצר או טיול מפנק. כך למעשה, יתאפשר לה 'לטרגט' אתכם באופן מדויק ביותר בקמפיינים השיווקיים ברשת המודעות שלה 'גוגל אדוורדס' ולהרוויח עליכם סכומים לא מבוטלים. למקרה ששכחתם, גוגל היא חברת הפרסום הגדולה בעולם.

המהלך נחשב למפתיע ביותר, שכן פייסבוק וגוגל נחשבים למתחרים וותיקים בכל הנוגע לקמפיינים ממומנים ברשת (מה שמכונה בעגה המקצועית PPC. פ"ר) ובשנים האחרונות היינו עדים ללא מעט מהלכים של החברות בכדי לייצר 'ערך מוסף' על מתחרתה. לשם המחשה, במידה ותשתפו בפייסבוק לינק לסרטון ביוטיוב 'תהנו' מחשיפה מזערית בהרבה מאשר כשתעלו את הסרטון לפייסבוק עצמה, שכן יוטיוב (רשת שיתוף הוידיאו של חברת האם, גוגל) נחשבת לאחת המתחרות המאיימות ביותר על פייסבוק.

עם זאת, נראה כי נתוני אתר המחקר statista, המצביעים כי מכשירי האנדרואיד מהווים כ-85% מנתח שוק המובייל, גרמו לשילוב הידיים המעניין בין החברות. שכן בעוד למשתמשי האייפון התאפשר עד היום לגבות את אחסון הוואטסאפ בחשבון הiCloud שלהם, משתמשי האנדרואיד נותרו מאחור והתמודדו עם שורה של קשיים בכל הנוגע לאחסון המכשיר.
מקור: http://bizzness.net/

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא הבנתי! כל יום הגיבוי מוחלף? זה אומר שכל יום צריך לגבות בדרייב ולהוריד משם?
או שזה רק עכשיו ככה כי עוברים לדרייב?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו