צילום: שוקי לרר

המערכה על קדושת ירושלים: רבי דוד אבוחצירא בקריאה להצביע לליאון

האדמו״ר רבי דוד אבוחצירא בקריאת קודש בכתב ידו: "להצביע לידידינו היקר ר׳ משה לאון הי״ו" • המשא ומתן בין אגודת ישראל למשה ליאון נמשך • משה ליאון הגיש תלונה במשטרה נגד עופר ברקוביץ "מנסה להסית את הציבור החילוני בחרדי"


צפו במתקפה החריפה של דרעי על ברקוביץ. באדיבות: ארי קלמן, 'בחדרי חרדים'

48 שעות לפתיחת הקלפיות בירושלים בסיבוב השני, בין המועמד הדתי משה ליאון למועמד החילוני עופר ברקוביץ: תמיכת גדולי ישראל בליאון מתחזקת, המשא ומתן בין אגודת ישראל לליאון נמשך וגם בגזרת הספינים לא שקט.

המקובל האדמו"ר רבי דוד אבוחצירה שאינו מרבה להתערב בפוליטיקה מפרסם היום מכתב מיוחד בכתב ידו ותומך במשה ליאון, וזה לשונו: "בעזהי"ת ג"א מצטרף לקריאת קודש של מרן ראש הישיבה שליט"א להצביע לידידנו היקר ר' משה ליאון הי"ו לראשות עיריית ירושלים ת"ו. והשומע לגדולי וחכמי הדור ישכון בטח בשקט ושאנן חיים עד עולם אמן".

מכתב האדמו"ר רבי דוד אבוחצירה

בתוך כך, בנוסף לתמיכת דגל התורה, שס, מאוחדים, הליכוד והבית היהודי. משה ליאון ממשיך לנהל מגעים עם סיעת אגודת ישראל בירושלים בראשות יוסי דייטש בניסיון להוביל לאחדות כלל חרדית סביבו מול המועמד החילוני עופר ברקוביץ. במהלך המגעים עלתה אפשרות שדגל תצטרף לשס ותתמוך במועמד אגודת ישראל בצפת, נחמן גלבך, בתמורה לתמיכת אגודת ישראל בליאון בירושלים.

כאמור, גם בגזרת הספינים לא שקט, מטה ליאון הגיש היום תלונה במשטרה נגד עופר ברקוביץ בחשד לעבירות של "זיוף והונאה, שימוש במסמך על מנת לקבל דבר וכן קבלת דבר במרמה". במטה ליאון מאשימים: "המטה של ברקוביץ מציף את ירושלים מאז יום ששי האחרון בכרזות ועלונים מזויפים המתחזים להיות עלונים של משה ליאון ובכך מנסה ברקוביץ להסית את הציבור החילוני בחרדי ולהיפך. הדברים חמורים שכן אין מדובר רק בתעמולה עם טעם רע העוברת את הגבול אלא בהונאה וזיוף של מודעות בחירות שהעונש בגינן הוא עד 7 שנות מאסר".

משה ליאון: "זה עצוב לגלות שמאחורי דמות היחצן מסתתרת דמות משולחת רסן וסכסכנית, המוכנה לפלג את ירושלים ולהסית את הציבורים השנים, האחד כגד האחר, כאילו אין מחר, וכאילו אין מדובר בעיר אחת. הכמיהה לאחדות והרצון שהעומד בראש העיר ירושלים יהיה מועמד בעל יכולת, ניסיון ואחריות, ינצחו את המודעות המזויפות ואת צרחות הקוזק הנגזל של ברקוביץ. לאחר הבחירות, ארכיב קואליציה רחבה ויציבה שאליה אזמין גם את התעוררות למרות מעשיהם החמורים, שלא לומר עברייניים".

דרעי מתקפה חסרת תקדים על ברקוביץ ותומכיו: "השטן הוציא צו 8" • צפו

גורמים בהתעוררות אמרו בתגובה: "לא מדובר בקמפיין מטעם התעוררות. זאת לא פעם ראשונה שמשה ליאון לא ממש שולט בתוצרים שיוצאים מטעמו כפי ש״לא ידע״ על קמפיין הכפשה כנגד השר אלקין, כפי שלא ידע על קמפיין ״גרגמל״ וכפי שהכחיש בימים האחרונים שיש לו קשר לקמפיין ״מזרחי מצביע מזרחי״. מוצע לליאון לבדוק עם שותפיו לפני שהוא יוצא מהאשמות חסרי שחר".

"רק בסופ״ש הסתבר לפי הדיווחים, גם במהדורת החדשות 2 וגם במהדורת ׳כאן׳ כי הכל נסגר לליאון מעל הראש. ליאון מספר לכולם שהוא רוצה אחדות אך בשבוע האחרון דגל התורה בשליחות ליאון מפיצים בשכונות מודעות הסתה כנגד עופר ברקוביץ והציבור הציוני בעיר וזה כנראה לא הפריע לו. כנראה, כפי שנטען, משה ליאון לא שולט בהחלטותיו וכך הוא לא שולט גם בקמפיין שלום".

בינתיים, גם ‏השר ישראל כ"ץ הודיע היום על תמיכתו במשה ליאון לראשות עיריית ירושלים: "אני סבור כי ליאון ניחן בניסיון ובכישורים הנדרשים. אשמח לפעול ביחד איתו כדי להמשיך ולקדם את מהפכת התחבורה הגדולה אותה אני מוביל בעיר ביחד עם רה"מ", דברי השר כ"ץ.

בבית שר התורה: כינוס למען המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה עם צפת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו