צילום אילוסטרציה: דובר צה"ל

זהות הקצין שנפל ומטרת הפעולה יישארו חסויים; "יבוא יום ומלוא גבורתו יסופר"

בבוקר שאחרי ההיתקלות בעומק הרצועה אוסר צה"ל על פרסום כל פרט מפרטיו האישיים ו/או המשפחתיים של סא"ל מ' שנהרג • הלוויתו תיערך בצהרים תחת מעטה כבד של חשאיות • נתניהו: "אזרחי ישראל חבים לו חוב עצום"

‏בהמשך לפרסום על נפילתו של סא"ל מ' במהלך ההיתקלות בעזה מפרסם הבוקר דובר צה"ל מספר פרטים שמפזרים מעט את הערפל סביב האירוע.

ע"פ הודעת דו"צ, בניגוד לגירסת חמאס, הכוח שחדר לעומק הרצועה לא עסק בפעילות שמטרתה חיסול או חטיפת בכיר. מטרת הפעולה וזהותו המלאה של הקצין שנפל יישארו חסויים בשלב זה.

הלוויתו של סגן-אלוף מ' תערך היום (ב'), ד' בכסלו התשע"ט, 12 בנובמבר 2018, בשעה 15:00.
 
"מפאת ביטחון מידע, דובר צה"ל מדגיש כי לא יתאפשר סיקור תקשורתי של הלוויה. חומרים מתוך הלוויה יופצו עם סיומה לכלי התקשורת. אנו חוזרים ומבקשים מכלי התקשורת והאזרחים להמנע מהפצת מידע נוסף על נפגעי האירוע או פרטיו מעבר לאלו המופיעים בפלטפורמות הרשמיות של צה״ל או מופצים באמצעות צה״ל לציבור", נמסר.

 מוקדם יותר מסר דובר צה"ל כי "הכח המיוחד היה בפעולה ממושכת שמטרתה לא היתה חטיפה או חיסול. הלוחמים ניהלו קרב הירואי שבמהלכו חיסלו את האיום והצליחו להחלץ לישראל בפעולה מורכבת. אנחנו נערכים לשורה של תרחישים. כל צד לומד עכשיו את ארועי הלילה".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "‏אני מרכין את ראשי בנפול סא"ל מ', לוחם מהולל שנפל הלילה בפעולת צה"ל ברצועת עזה. יבוא יום ומלוא גבורתו של סא"ל מ' יסופר. אזרחי ישראל חבים לו חוב עצום. כוחותינו פעלו הלילה בגבורה ובאומץ לב. אני מצדיע לו, למשפחתו ולחבריו לנשק".

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט מסר: "כוח מיוחד של צה"ל פעל הלילה במבצע בעל חשיבות גבוהה לביטחון ישראל. הכוח וכוחות חיל-האוויר ניהלו קרב אמיץ בקור רוח ובגבורה. מצדיע לכוחות. צה״ל חייב לסגן-אלוף מ׳ יותר משניתן לספר. מחבק את משפחתו ומאחל החלמה לקצין צה״ל הפצוע".

הותר לפרסום: קצין צה"ל בדרגת סא"ל נהרג במהלך חילופי האש בעזה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סגן אלוף מ. דרוזי
חסיד אומות העולם.
הפצוע אף הוא דרוזי
השם אוהב מי שעוזר ליהודים
שיהיה לו החלמה מהירה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו