שר בכיר בליכוד: "נתניהו החליט שאם הוא נופל – הליכוד ייפול איתו"

שר בכיר בליכוד מגיב לדברי המגלומניה של נתניהו אמר כי "המגלומניה והרצון להיות ראש הממשלה שכיהן הכי הרבה זמן בישראל גורמים לו להשאיר אחריו אדמה חרוכה. הוא מתעלם מכך שיש בליכוד שרים מוכשרים שיכולים להחליף אותו בבוא העת"

שר בכיר בליכוד מגיב ל"מעריב" על הדברים שפורסמו בשם נתניהו כי "אני מוכן לעזוב את תפקידי כרה"מ רק שאין למי להשאיר את המפתחות". לדברי הבכיר הליכודי "נתניהו החליט שאם הוא נופל אז הליכוד ייפול יחד איתו. זו גם המטרה של חוק גדעון סער. הוא מתעלם מכך שיש בליכוד שרים מוכשרים שבנו את עצמם בתנועה לאורך שנים ויכולים להחליף אותו בבוא העת".

השר הוסיף כי "יש שרים עם קבלות במשרדים שלהם, שמציגים גם אלטרנטיבה ביטחונית ומדינית, והם בהחלט יכולים לקחת את ההגה לידיים, אם וכאשר. אבל נתניהו הפך את זה ל'הוא ואין בלתו'". לדבריו, הוא רוצה להישאר מנהיג נצחי. "המגלומניה והרצון להיות ראש הממשלה שכיהן הכי הרבה זמן בישראל גורמים לו להשאיר אחריו אדמה חרוכה", סיכם.

כזכור, בערוץ 10 נחשפה אתמול התבטאות מפתיעה של ראש הממשלה שמסגירה, אולי, תפיסה עצמית מגלומנית משהו באשר ליכולת הבלעדית שלו לניהול ענייני המדינה. ע"פ הדיווח, בשיחה בארבע עיניים עם בכיר לשעבר במערכת המשפט אמר נתניהו: "אני מוכן לעזוב מחר את תפקידי כראש ממשלה רק שאין לי למי להשאיר את המפתחות".

"השניים דנו בנושא פוליטי שאינו קשור לחקירות ראש הממשלה, ושיחתם גלשה לאורך הכהונה האידיאלי לראש ממשלה במדינת ישראל. אז אמר נתניהו את אותו משפט, שחושף ככל הנראה את דעתו על חבריו לצמרת הליכוד", כך בדיווח. הגורם אישר את הדברים אך בליכוד מכחישים. מהסיעה נמסר: "הדברים לא נאמרו על ידי ראש הממשלה, ואנו מציעים לכולם לא לבנות על זה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו