המחדל: חיילי האוטובוס שנפגע עקפו מחסום של המשטרה הצבאית

תחקיר ראשוני של צה"ל מעלה כי עשרות החיילים שניצלו בנס מפגיעת רקטה באוטובוס בכפר עזה, שהו במקום בניגוד להנחיות • ח"כ ישראל אייכלר: "אתמול אירע נס גדול. לא בכל יום רואים ניסים גלויים כאלה. הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו"

הנס הגדול בגבול עזה: יממה לאחר פגיעת הטיל באוטובוס ממנו ירדו עשרות חיילים דקות קודם לכן, מבצע צה"ל תחקיר כדי להבין מדוע החיילים שהו באזור בו היה אסור להם לשהות לפי ההנחיות באותה שעה.

אתר 'ישראל היום' חושף כי על פי ממצאים ראשוניים, הקצין שהיה אחראי על האוטובוס שיקר למשטרה הצבאית כדי להיכנס לשטח צבאי סגור שבו, כאמור, הם היו מצויים תחת תצפית חמאס ורק בניסים גלויים לא נפגעו.

נס גלוי: הסרטון שממחיש כיצד ניצלו עשרות חיילים ממוות בטוח • צפו


ח"כ ישראל אייכלר נשא היום נאום במליאת הכנסת ואמר בנוגע לאירוע: "בשעה זו יושבים תושבי הדרום בחרדה ותפילה לישועת השם. אנו מתפללים עבורם. אך עלינו להודות גם על שהיה. אתמול אירע נס גדול שגם החמאס שאינו חשוד בהפצת ניסים פרסם את זה אתמול:

אל מול קני התותחים של חמאס הגיע אוטובוס שהיה מלא חיילים, ורגע אחרי שהם ירדו נפגע מפגז נ.ט. ונשרף כליל לא בכל יום רואים ניסים גלויים כאלה. הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו. הבה נתפלל לקב"ה שנראה ניסים גלויים כפי שנאמר "ה' צבקות עמנו משגב לנו אלוקי יעקב סלה ה' הושיעה המלך יעננו ביום קוראנו".

שקט מתוח: הפגנות בשדרות. חגיגות בעזה. חזרה לשגרה בכל הדרום

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו