צילום: פלאש 90

דרמה פוליטית? ייתכן וליברמן החליט להתפטר

על רקע הכחשתו כי תמך בהפסקת האש מול חמאס, שר הביטחון יכנס ישיבה מיוחדת של 'ישראל ביתנו' ובסיומה ימסור הצהרה דרמטית לתקשורת. ההערכות: ייתכן והחליט להתפטר בעקבות חוסר ההסכמה עם ראש הממשלה על הפסקת האש אמש

שר הביטחון, ליברמן, יכנס ישיבה מיוחדת של סיעת 'ישראל ביתנו' בשעה 12:00 בכנסת. בסיום הישיבה, בשעה 13:00, ימסור הצהרה לתקשורת. דובריו של שר הביטחון מסרבים להכחיש את האפשרות שליברמן החליט להתפטר מתפקידו.

לדברי הפרשן הפוליטי עמית סגל, ‏אם ליברמן רוצה להתפטר יש היגיון לעשות זאת בסיבוב הזה: 1. ינקה את עצמו ממה שהציבור תופס ככישלון בדרום וינסה לחדש את עצמו כאלטרנטיבה. 2. לאור אי ההסכמה בין חסידים לליטאים אולי מעריך שממילא אין סיכוי להעביר את חוק הגיוס. ואז פשוט יוזם בחירות במקום להיגרר עוד שבועיים.

כזכור, אמש הוציאו גורמים בקבינט הודעה כי הקבינט שהתכנס לדון בהסלמה בדרום הצביע פה אחד בעד הפסקת אש. גם שר הביטחון אביגדור ליברמן, שרת המשפטים איילת שקד ושר החינות נפתלי בנט הצביעו בעד הפסקת האש.

בלשכת שר הביטחון פרסמו הודעה בעקבות הפרסומים על כך שתמך בהפסקת האש מול חמאס בה נאמר כי "התדרוכים על תמיכתו כביכול של שר הביטחון, אביגדור ליברמן, בעצירת התקיפות בעזה הן פייק ניוז. עמדתו של שר הביטחון עקבית ולא השתנתה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גאון האיש הזה!!
מזה ביבי כבר לא יצליח לצאת!!!
(וזה לא אומר שליברמן יהיה הראש ממשלה הבא, ממש לא.
אבל גם ביבי לא!!!! )

כל הכבוד לך השר ליברמן אתה יהודי אמיתי.
אתה מוכיח לממשלת הגזלנים והכפויי טובה הפחדנים והעלובים האלה שאתה לא עושה להם שום חשבון כי אתה בביטחון שלם עם עצמך שאתה נלחם למען ישראל. ועשית שליחותך כעבד נאמן. ולא הסכמת עם הרעה שהם עושים לעמם ותושביהם. על כך תבורך.

אחרי שהוא דאג שליאון יקבל את ראשות ירושלים, זה הזמן להימלט מהאחריות שלו לחוק הגיוס. אם הוא יחתום על החוק, הוא יפסיד את המפלגה שלו בבחירות הבאות. ואם הוא לא יחתום, הוא יופיע כמי שמבטיח ולא מקיים. האם לא עדיף לו פשוט להתפטר ולהימלט מהאחריות שלו?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו