Noam Revkin Fenton/Flash90

נתניהו בראיון לפוקס ניוז: "הוסרה המסכה, כל המנהרות ייחשפו"

ראש הממשלה הצביע בראיון לרשת פוקס על הקשר הישיר בין איראן וחיזבאללה ואמר כי חשיפת המנהרות בגבול הצפון תמנע מאיראן לפגוע בישראל. "אנחנו מונעים מאיראן מלהשתלט על כל המזרח התיכון. נמנע מאיראן את הנשק התוקפני הזה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בריאיון לרשת פוקס האמריקנית כי איראן משתמשת במנהרות הנשק של חיזבאללה כחלק מהניסיון שלה להשמיד את ישראל. בקטע מהריאיון ששודר היום אמר נתניהו: "חיזבאללה בונה מנהרות טרור מתחת לשטח ישראל. אנחנו יודעים זאת כבר מספר שנים". לדבריו, "לפני מספר ימים הסרנו את המסכה, חשפנו את המנהרה הראשונה. נחשוף גם את השאר ונמנע מאיראן את הנשק התוקפני הזה".

בראיון דיבר ראש הממשלה על האיום הביטחוני בצפון, ועל ארגון הטרור חיזבאללה אמר כי "הם לא רק רוצים לכבוש את כל המוסלמים, שלא שותפים לאמונות שלהם, ולהרוג או להשתלט עליהם, אלא הם רוצים ללכת כנגד כל ה'כופרים'. ונחש מי השטן הגדול? ארצות הברית. ומי השטן הקטן? ישראל, אנחנו פשוט במקרה קרובים יותר פיזית".

נתניהו התייחס בראיון גם לאיום האיראני וטען כי ישראל משחקת תפקיד חשוב באזור: "אנחנו מונעים מאיראן מלהשתלט על כל המזרח התיכון. הם מנסים להשיג נשק גרעיני, את זה אנחנו מנסים למנוע, ועוד דבר שאיראן רוצה לעשות זה להשתמש בחיזבאללה כדי לתקוף את ישראל במטרה להשמיד אותה. חיזבאללה בונה מנהרות לתוך שטח ישראל, ולפני כמה ימים הורדנו את המסכות והתחלנו לחשוף את המנהרות האלו".

כשנשאל עד כמה הברית עם ארצות הברית חשובה לישראל, אמר ראש הממשלה כי "ארצות הברית היא לא רק בעלת הברית הטובה ביותר של ישראל, אלא זוהי ברית מיוחדת, זו ברית של ערכים משותפים, של האמונה בחופש, בדמוקרטיה ובאמת. זה הבסיס של התמיכה באמריקה בישראל, מהיום הראשון, וההחלטות של נשיא טראמפ בשנה האחרונה הן היסטוריות והן הביאה את היחסים בין ארצות הברית לישראל לעוצמה שהיא לא הייתה בו מעולם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו