שיפור במצבה של הפצועה בפיגוע בעפרה; נמשך המצוד אחר המחבלים

כוחות גדולים של צה"ל ממשיכים גם הבוקר במצוד אחר חוליית המחבלים שביצעה את פיגוע הירי בצומת עפרה. בינתיים נמסר מבית החולים שערי צדק על שיפור במצבה של האשה שנפצעה קשות בפיגוע. מצבו של בנה שיולד בניתוח עדיין קשה מאוד

הפיגוע בצומת עפרה: שיפור במצבה של שירה איש-רן, האם שנפצעה באורח קשה בפיגוע הירי שאירע בטרמפיאדה בכניסה ליישוב עפרה מוסיף להשתפר וכעת היא ערה ומתקשרת עם הסביבה. גם במצבו של בעלה, עמיחי, חל שיפור קל, כך נמסר הבוקר מבית החולים שערי צדק בירושלים שבו היא מאושפזת. עוד דווח כי מצבו של התינוק עדיין קשה מאוד.

מצה"ל נמסר כי כוחות הביטחון ממשיכים גם כעת בחיפוש אחר המחבלים שביצעו את פיגוע הירי, והם מתרכזים במרחב החטיבה המרחבית בנימין. עוד נמסר כי הסריקות כוללות שימוש ביכולות מודיעיניות שונות לצד כוחות הסורקים בשטח. בין היתר מתבצעים בידוקים מוגברים בכניסות וביציאות מהמרחב.

כלי התקשורת הפלסטיניים מדווחים כי שלושה תושבי העיירה טובאס, שממזרח לשכם, נפצעו במהלך הלילה מירי חי שביצע לעברם כוח צה"ל. עוד דווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית "קודס" כי ארבעה אחים נעצרו במהלך פעילות הכוח בעיירה. מצה"ל נמסר כי מתבצעים בידוקים מוגברים בכניסות וביציאות במרחב.

סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" דיווחה הבוקר שצה"ל הציב אמש מספר מחסומים בכניסות השונות לעיר רמאללה, במהלך החיפושים אחר מבצעי הפיגוע בעפרה. על פי הדיווח, צה"ל פשט על מספר בתי עסק בביר זית והחרים מצלמות מעקב. עוד דווח בסוכנות הידיעות כי כוחות הביטחון פעלו אמש גם באזור מחנה הפליטים אל-ג'לזון, אף הוא בקרבת העיר רמאללה.

בתוך כך, במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל, שב״כ, מג"ב ומשטרת ישראל באיו"ש, הבקעה והעמקים 19 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוהב"ט. החשודים הועברו לחקירת כוהב"ט.

 

כמו כן, בסריקות של כוחות צה״ל בעיר אידנא שבמרחב החטיבה המרחבית ״יהודה״, תפסו הכוחות כספי טרור בשווי אלפי שקלים. פעילות זו מתקיימת כחלק מהמערכה כנגד כספים המשמשים לטרור.

צילומים: דובר צה"ל

עוד בנושא:
מחדל? החיילים התעכבו בהשבת האש והתרעה מפיגוע לא הגיעה לישוב
הורי הפצועה מצומת עפרה: "מצבה משתפר, תתפללו עבור התינוק"
נתניהו: "מיותר לצפות לגינוי מצד הרש"פ"

 

 

 

 

 

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו