זירת הפיגוע בשרונה (צילום: גילי יערי, פלאש 90)

בתי מבצעי הפיגוע בשרונה נבנו מחדש – ומופו לקראת הריסה שנייה

חודשיים אחרי פיגוע הירי במתחם שרונה בת"א נהרסו בתי המחבלים, אלא שמאז הם נבנו מחדש. כעת מתבצעת בחינה של אפשרות הריסה נוספת. אלון נבעה, בעלה של אילנה הי"ד שנרצחה בפיגוע: "להפוך את ביתם לעיי חורבות ולגרש אותם מיידית לעזה"

עקב בנייה מחודשת של בתי המחבלים שביצעו את פיגוע הירי במתחם שרונה, לוחמי צה"ל מיפו הלילה את בתי המחבלים שביצעו את פיגוע הירי במתחם שרונה בחודש יוני 2016 במסגרת בחינת האפשרות של הריסתם.

הבתים נבנו מחדש ללא היתר, לאחר שנהרסו בחודש אוגוסט 2016 על-ידי כוחות צה"ל מכוח צו שהוצא על-ידי מפקד הפיקוד. כעת מתבצעת בחינה של אפשרות הריסתם מחדש. בפיגוע הירי נרצחו עידו בן ארי ז"ל, אילנה נווה ז"ל, מיכאל פייגה ז"ל ומילה מישייב ז"ל ונפצעו מספר אזרחים נוספים.

כזכור, לפני כשנתיים וחצי פתחו שני מחבלים באש בתוך מתחם הקניות "שרונה מרקט" הסמוך לבסיס הקריה, ורצחו ארבעה בני אדם. הירי נמשך גם ברחוב הארבעה הסמוך, עד למעצרם של המחבלים. שלושה בני אדם נפצעו בינוני באירוע ושלושה נוספים נפגעו קל. אחד המחבלים נפצע גם הוא בינוני.

אלון נבעה, בעלה של אילנה הי"ד שנרצחה בפיגוע וחבר בפורום 'בוחרים בחיים' של המשפחות השכולות המלוות על ידי תנועת 'אם תרצו', אמר בתגובה כי "הרשות הפלשתינית מספסרת שוב ושוב בדם הנרצחים, ביניהם בדמה של אשתי המנוחה ז"ל". לדבריו, "הגיע הזמן לקדם חבילת הרתעה אמיתית נגד הטרור. את משפחת המחבל צריך לגרש מיידית לעזה ולהפוך את ביתם לעיי חורבות. דם הנרצחים זועק מקירות בית זה. אנו לא נשקוט עד שמשפחות המחבלים יקבלו עונש סופר משמעותי".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו