בתום מצוד של חודשיים: חוסל המחבל שביצע את הפיגוע בברקן

כוח ימ"מ הגיע למקום המסתור של המחבל שרצח את קים לבנגרונד-יחזקאל הי"ד וזיו חג'בי הי"ד. המחבל, שהיה חמוש ותכנן לבצע פיגוע נוסף, חוסל בתום קרב יריות קצר • בפנים: תיעוד נרחב מהפעילות המבצעית שקדמה לאיתור המחבל

המצוד הסתיים בחיסול המחבל: בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של כל זרועות הביטחון, אותר הלילה המחבל שביצע את הפיגוע הרצחני בברקן בו נהרגו קים לבנגרונד-יחזקאל הי"ד וזיו חג'בי הי"ד.

המחבל אותר על בסיס מודיעין מדויק במבנה במחנה פליטים באזור שכם, וכוח ימ"מ נשלח למקום כדי לעצור אותו.

עם הגעת הכוח למקום התפתחו בו חילופי אש שבסיומם מצא המחבל את מותו.

בשב"כ סבורים כי המחבל – שהיה חמוש – תכנן לבצע פיגוע נוסף בטווח המיידי. "מחקירות העצורים עלה כי בכוונת המפגע אשרף נעאלוה, היה לבצע פיגוע נוסף, אשר למעשה נמנע עם סיכולו של המפגע הלילה", נמסר.

עוד נמסר כי "איתורו של המפגע הלילה, אשר בוצע ע"י כוחות שב״כ, ימ״מ וצה״ל, הוא שיאו של מאמץ מתמשך מאז הפיגוע במהלכו, הוביל שב"כ מבצע מודיעיני רחב היקף, שכלל הפעלת יכולות מודיעיניות, מבצעיות וטכנולוגיות שונות, במסגרתן נעצרו ונחקרו על ידי שב"כ מספר חשודים אשר סייעו או היו מודעים לפעילותו של המפגע. כלל העצורים הועברו לחקירת שב"כ, חלקם כבר הועמדו לדין".

"כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בנחישות למיצוי הדין עם מבצעי פיגועים או אלו אשר סייעו להם ולשמירה על ביטחון אזרחי מדינת ישראל".

צילום וידאו ותמונות מפעילות הכוחות והמאמצים המודיעינים שקדמו לחיסול המחבל: דובר צה"ל

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תודה לאל!!! הטוב כי לא כלו רחמיך ולא תמו חסדיך!!
ברוך ד' שנותן כח ואמץ לחיילנו..!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו