Yonatan Sindel/Flash90

יעלון הודיע על הקמת מפלגה חדשה: "בלי קונצים" • צפו

שר הביטחון לשעבר הודיע על הקמת מפלגה חדשה: "כוח פוליטי בהנהגתי בבחירות הקרובות החשובות כל כך לעתיד מדינת ישראל". יעלון קרא לחיבורים פוליטיים: "אני גם קורא לחבירות - לשילובי כוחות כדי להציב אלטרנטיבה להנהגת המדינה"

שנה וחצי לאחר שהכריז כי הוא מתכוון לחזור למערכת הפוליטית בבחירות הבאות שר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון הודיע היום (שלישי) רשמית על הקמת מפלגה חדשה. בסרטון שהעלה יעלון לרשתות החברתיות הכריז יעלון "הבטחתי ואני מקיים, אני יוצא לדרך בראש מפלגה, כוח פוליטי בהנהגתי בבחירות הקרובות החשובות כל כך לעתיד מדינת ישראל. ברשימה שאותה אציג בפניכם בקרוב מאוד תמצאו את ארץ ישראל הטובה, הערכית ונקיית הכפיים".

שר הביטחון לשעבר קרא לחיבורים פוליטיים עם מפלגות נוספות ואמר: "זו תהיה מפלגה בלי קונצים. נשים וגברים עתירי ניסיון ועשייה שתוכלו לסמוך עליהם ולתת בנו אמון. אני גם קורא לחבירות – לשילובי כוחות כדי להציב אלטרנטיבה להנהגת המדינה ופועל כדי לקדם זאת. זה הזמן שלנו לקחת אחריות. כל חיי הייתי חייל של המדינה. אני קורא לכם להיכנס יחד איתי אל מתחת לאלונקה ולהביא תקווה לישראל. הגיע הזמן למנהיגות אחרת".

גם ח"כ אורלי לוי אבקסיס צפויה להכריז בימים הקרובים על המפלגה החדשה שבראשה היא מתכוונת לעמוד, והרמטכ"ל לשעבר בני גנץ צפוי להודיע בתחילת השבוע הבא על תוכניותיו הפוליטיות. לפי ההערכה במערכת הפוליטית שלושת המפלגות עשויות בסופו של דבר לחבור ביחד לריצה משותפת ברשימה אחת.

כזכור, יעלון פרש ממפלגת הליכוד לאחר שבעת כהונתו כשר ביטחון מיהר להרשיע בפומבי את לוחם כפיר אלאור אזריה ברצח מחבל בחברון בו ביום, על אף שטרם הברר המקרה בחקירת מצ"ח. הדברים עוררו סערה בציבור.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מייחלים רוב עניי ישראל
כי הוא יחזק את העשירים ויעני עוד יותר את העניים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו